Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان، ورود پلاک های غیر بومی به شهرستان های گلپایگان، خوانسار و لنجان ممنوع است.

وی با بیان اینکه ️حتی شهرستان‌های همجوار مجاز به ورود و تردد نیستند، تاکید کرد: ️رانندگان دارای پلاک‌های غیر بومی هرچه سریع‌تر باید نسبت به خروج از شهرهای مذکور اقدام‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور استان اعلام کرد: درصورت رعایت نکردن ممنوعیت های تردد علاوه بر جریمه یک‌ میلیون تومانی، از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به ️پایان مهلت سه روزه برای خروج پلاک های غیر بومی از شهرهایی که به تازگی جز شهرهای قرمز و نارنجی معرفی شده اند، گفت: باتوجه به اتمام مهلت سه روزه برای تردد خودروها با پلاک غیر بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی جدید شامل شهرهای گلپایگان، خوانسار و لنجان، رانندگان هرچه سریع‌تر نسبت به خروج از شهرهای مذکور اقدام‌ کنند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات تردد غیر مجاز خودروها توسط دوربین ها و ماموران انجام‌خواهد شد.

پربیننده ترین هشدار وقوع سیلاب و کولاک برف در ۲۷ استان اهواز در محاصره گل‌های کاغذی +عکس شگرد جدید مجرمان دریافت پول نقد بعد از کارت به کارت حذفیات کنکور ۱۴۰۰ به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد احتمال خیز جدید کرونا در اواخر فروردین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قرنطینه ویروس کرونا منع تردد برجام پلاک های غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک