Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی پرتغال مقابل آذربایجان موفق به گلزنی نشد

کریستیانو رونالدو در شب پیروزی پرتغال مقابل آذربایجان در راه گلزنی ناکام ماند.

به گزارش طرفداری، سه بازی ملی پرتغال در مرحله انتخابی جام جهانی از نگاه اغلب رسانه های دنیا فرصت مناسبی برای کریس رونالدو بود که فاصله خود را با علی دایی کم کند. رسانه های اروپایی حتی پیش بینی کرده بودند با توجه به فاصله فنی پرتغال با حریفان همگروه خود در بازی های مقدماتی جام جهانی، کریس رونالدو در همین سه بازی پیش رو هفت گل بزند و با علی دایی برابر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین بازی از این سه بازی مقابل تیم ملی آذربایجان بود و خیلی ها انتظار هت تریک کریس رونالدو را می کشیدند اما در شبی که علی قربانی در ترکیب اصلی آذربایجان مقابل پرتغال به میدان رفت و در ورزشگاه خانگی یوونتوس که کریس رونالدو مثل کف دستش با این زمین آشناست، رقیب سرشناس علی دایی موفق به گلزنی نشد تا فاصله همچنان همان ۷ گل باشد.
علی دایی با ۱۰۹ گل زده همچنان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال جهان است و کریس رونالدو با ۱۰۲ گل نزدیک ترین تعقیب کننده شهریار فوتبال ایران.
پرتغال با نتیجه یک بر صفر آذربایجان را شکست داد. این برد با گل به خودی آذربایجانی ها ثبت شد. کریس رونالدو هنوز بازی های ملی دیگری را پیش رو دارد اما بازی با آذربایجان که فرصت خوبی برای کم کردن فاصله اش با علی دایی بود را از دست داد. علی قربانی در این دیدار ۸۵ دقیقه برای آذربایجان بازی کرد.

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریس رونالدو علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟

اندی براسل، گزارشگر و کارشناس فوتبال که در انگلیس کار می‌کند هم پس از بازی از رونالدو انتقاد و تاکید کرد که او دیگر بهترین بازیکن پرتغال نیست.

به گزارش مشرق، در حال سقوط، اما همچنان جذابرونالدو در محدوده پایان دوران ملی! زمان بی‌رحم است؛ در گذشته اگر از کریستیانو رونالدو انتقاد می‌کردید با مخالفت‌های زیادی مواجه می‌شدید، اما حالا او دیگر بهترین بازیکن پرتغال هم نیست. رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!

پرتغال در هفته‌ای که گذشت در دیداری دوستانه به مصاف اسلوونی رفت و ۲-۰ شکست خورد. در این دیدار کریستیانو رونالدو از ابتدا در ترکیب پرتغال حضور داشت. اگرچه رونالدو در بازی اول مقابل سوئد در لیست بازی نبود، اما با اضافه شدن او و دیگر بازیکنان کلیدی برای بازی دوم، پرتغال با تمام قوا به مصاف اسلوونی رفت.

رونالدو، اما انتظارات را برآورده نکرد. او به ندرت می‌توانست توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. او در خط حمله ناتوان و منزوی بود و حتی نمی‌توانست توپ را لمس کند. در مواردی معدود که توپ به او می‌رسید هم از دریبل عاجز بود و توسط بازیکن حریف مهار می‌شد.

در نهایت پرتغال ناکام ماند و رکورد ۱۱ پیروزی متوالی‌اش هم از دست رفت. پس از بازی سایت گل که به بازیکنان دو تیم نمره می‌داد به کریستیانو رونالدو به همراه دیوگو دالو نمره ۴ داد. پایین‌ترین امتیازات در بین ۱۱ بازیکن ابتدایی پرتغال.

اندی براسل، گزارشگر و کارشناس فوتبال که در انگلیس کار می‌کند هم پس از بازی از رونالدو انتقاد و تاکید کرد که او دیگر بهترین بازیکن پرتغال نیست.

براسل گفت: «فکر می‌کنم رونالدو اکنون متوجه شده که باید شرایط خود را درک کند. چه در ترکیب اصلی باشد و چه روی نیمکت. همین دو یا سه سال پیش انتقاد از رونالدو با مخالفت‌های زیادی مواجه می‌شد و «دشمن» او تلقی می‌شدید، اما اکنون به‌نظرم زمان آن است که بگوییم برناردو سیلوا بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن پرتغال است. بسیاری از مردم این موضوع را درک می‌کنند.»

زمان می‌گذرد. رونالدو از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. همه موافق هستند. او پنج توپ طلا دریافت کرده و همچنین افتخارات زیادی از جمله پنج لیگ قهرمانان اروپا و چند قهرمانی لالیگا و لیگ برتر انگلیس را به دست آورده است.

او در ۴۳۸ بازی که برای رئال مادرید به میدان رفته، ۴۵۰ گل و ۱۳۱ پاس گل ثبت کرده است. رکوردی باورنکردنی و عجیب که نمی‌توان از آن گذشت.

او در تیم ملی پرتغال هم درخشیده است. از زمان اولین بازی ملی در سال ۲۰۰۳ او ۲۰۶ بازی انجام داده و در این مدت در پنج جام جهانی حضور داشته و در مجموع ۱۲۸ گل زده و ۴۶ پاس گل داده است. یک رکورد تاریخی دیگر.

با این حال حتی رونالدو هم از بهترین‌های تاریخ است و آن اعداد فوق‌العاده را ثبت کرده، در تقابل با زمان شکست خورد. ستاره متولد ۱۹۸۵ در حال نزدیک شدن به ۴۰ سالگی است. اگرچه او در لیگ حرفه‌ای عربستان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد، اما مهارت‌ها و توانایی‌هایش نسبت به قبل کاهش چشم‌گیری داشته است. بهترین مهاجم سال‌های اخیر فوتبال جهان اکنون در حال سقوط است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • عصبانیت و اعتراض شدید کریستیانو رونالدو به داور چهارم پس از باخت پرتغال مقابل اسلوونی / فیلم
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • (عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی