Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ پاسدار سید جلیل قاسمی، در حاشیه دیدار های نوروزی طی گفتگو با خبرنگار ایرنا در رضوانشهر افزود: همزمان با آغاز سال نو و عید نوروز، با کمک پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از خیرین این شهرستان تعداد ۵۰۰ بسته حمایتی معیشتی جهت کمک مومنانه و عیدانه، با هدف کمک به سفره نیازمندان در سطح روستا ها و مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ضمن اعلام ارزش ریالی هر بسته به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان گفت: تصمیم داریم این روند کمک های مومنانه را تا نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) همچنان ادامه دهیم.

 فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر، کمک به نیازمندان را از اصول مورد تاکید دین مبین اسلام دانست و افزود: طی سال گذشته حدود ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش سبد ۲۵۰ هزار تومان بین نیاز مندان و جمعیت هدف در سطح این شهرستان توزیع شد.

 سرهنگ پاسدار قاسمی همچنین به دیدار های انجام شده با خانواده های معظم شهدا در سطح شهرستان رضوانشهر اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ مورد دیدار از سوی پایگاه های مقاومت بسیج، با این عزیزان انجام شد و در ایام تعطیلات نوروزی امسال هم ۱۰ مورد دیدار با خانواده های معظم شهدا در سطح مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر صورت گرفته است.

 درپی بیانات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب ‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در استانهای مختلف کشور آغاز شد که بر اساس آن جمع ‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

 طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی ‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌ نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۲ بخش و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها بسته حمایتی رضوانشهر سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی رضوانشهر سازمان بسیج مستضعفان بسته حمایتی رضوانشهر سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، گفت:: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک اندیش اصفهانی در بهره گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم می‌آورد.


علی اخلاقی با اعلام اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، افزود: ارزش ریالی غذا‌ها و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.


وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد