Web Analytics Made Easy - Statcounter

حصاری که با ایفای نقش در سریال «بچه مهندس» به شهرت رسید، درباره قطع همکاری با این سریال گفت: دوست ندارم درباره بچه مهندس صحبت کنم. برای همکارانم آرزوی موفقیت می کنم. همه همکار و دوست و در مدیوم بزرگ تلویزیون در حد توانمان در حال فعالیت هستیم. برای برخی مسائل در خانواده راه حل های بیشتری وجود دارد. حضور در این مجموعه برای من افتخار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر درباره حضور در سریال «افرا» نیز بیان کرد: کارگردان و تهیه کننده «افرا» بهترین شرایط را فراهم کردند. خداراشکر نقشی هم که به من دادند بسیار دغدغه مند است. قصه بسیار هیجان انگیز است و تیم بازیگری فوق العاده از جمله مهدی سلطانی، پژمان بازغی، فریبا متخصص و... دارد.

وی ادامه داد: من در این سریال در نقش همسر خانم فرید بازی می کنم. ایشان یک پزشک است و من هم محیط بان هستم. قصه بسیار جالب است و درام خانوادگی دارد که همه را پای تلویزیون می نشاند. این نقش بومی بود و یک قوم را بر شانه هایم یدک می کشد.

حصاری همچنین درباره سال جدید نیز اظهار کرد: به دلم افتاده سال 1400 سیمرغ می گیرم!

وی در پایان گفت: تئاتر برای من مثل مدرسه و مهد اساتیدی است که معاشرت روزمره با آنها برایمان کتاب است و مسیر درستی برای بازیگری است.

۵۸۵۸

کد خبر 1498519

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال بچه مهندس بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس پاکستان اعلام کرد که کاروان خودرویی مهندسان چینی در ایالت خیبر پختونخواه هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در پی آن پنج مهندس چینی کشته شدند.
 
محمدعلی گنداپور، رئیس پلیس منطقه گفت که مهندسان از اسلام آباد به سمت کمپ خود در محل ساخت سد در داسو در استان خیبر پختونخواه در حرکت بودند.
 
گنداپور گفت: در این حمله پنج مهندس چینی و راننده پاکستانی آنها کشته شدند.
 
منطقه داسو یک سد بزرگ است و این منطقه در گذشته نیز مورد حمله قرار گرفته است. انفجار اتوبوس در سال 2021 باعث کشته شدن 13 نفر از جمله 9 تبعه چینی شد.
 
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.
 

دیگر خبرها

  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • جنون ؛ روزبه بمانی
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • ۸ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!