Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@13:04:43 GMT

افت سهام آمریکا / سقوط شاخص نزدک

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۷۲۰۶

افت سهام آمریکا / سقوط شاخص نزدک

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی؛ سهام آمریکا در معاملات دیشب وال‌استریت در حالی رشد اولیه خود را از دست داده و افت کردند که سقوط سنگین سهام تکنولوژی باعث سقوط شاخص نزدک شد.

شاخص اس‌اندپی در دقایق پایانی با شدت گرفتن سقوط سهام تکنولوژی به سرعت سود ۰.۸ درصدی خود را از دست داد و ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد دیگر هم افت کرد.

کامپوزیت نزدک که سهام تکنولوژی وزن سنگینی در آن دارند ۲ درصد سقوط کرد و به ۱۲٫۹۶۱.۸۹ واحد بازگشت.

میانگین صنعتی داو جونز در ثانیه‌های پایانی وارد محدوده قرمز شد و ۳.۰۹ واحد از دست داد. این در حالی است که این شاخص در ساعاتی از معاملات دیشب بیش از ۳۰۰ واحد جهش کرده بود.

در معاملات دیشب اپل، فیسبوک و نتفلیکس همگی بیش از ۲ درصد سقوط کردند در حالی که تسلا با سقوط سنگین‌تر ۴.۸ درصدی روبرو شد.

بالا ماندن سود اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا که در حال حاضر ۱.۶۱ درصد می‌باشد، عامل اصلی سقوط سهام تکنولوژی در روزهای اخیر بوده است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091655 برچسب‌ها بازار سهام آمریکا وال استریت سهام نزدک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازار سهام آمریکا وال استریت سهام نزدک سهام تکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخلاف انتظارات روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. خریدارهای خوب در منفی‌ها نشان دهنده‌ انتظارات مثبت از آینده بازار است باز گشایی ذوب و حجم معاملات بالای آن از اتفاقات خاص تابلوی امروز بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز حقیقی‌ها ۱۸۲ میلیارد تومان پول وارد سهام و حق تقدم کردند و تا به اینجا تراز مثبت ۲۲۰ میلیارد تومانی در صندوق‌های درآمد ثابت ثبت کرده‌اند.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۹۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۴۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.  همچنین نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را بر روی نماگر کل داشتند در نهایت هم شاخص بورس امروز با رشد ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فاصله سهام جامانده از رشد نسبت به شاخص ساز‌ها کم خواهد شد؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • وحشت آمریکا از عواقب شهادت مستشار ایرانی | پنتاگون : ما نبودیم !
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • تحلیل روند بازار سرمایه ۶ فروردین
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳