Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: مرکز تعویض پلاک ایلام که به مدت یک هفته در ایام نوروز تعطیل شده بود ، از شنبه ۷ فروردین از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۴ با حضور صد در صدی کارکنان ، آماده خدمات دهی به مراجعان می‌باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از ویروس کرونا ، امور مراجعه کنندگان براساس نوبت دهی اینترنتی انجام می‌شود .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد فاقد نوبت ارائه نمی‌شود ، اظهار کرد: از متقاضیان نقل و انتقال خودرو خواستاریم قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک ، حتما نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترتنی از طریق سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند .

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود

به گزارش همشهری آنلاین، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جهت بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی ـ ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده‌سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر، ... به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: در فاز دوم با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

برادران با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی ۳۰ سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است، گفت: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از مسیر تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

کد خبر 846031 منبع: تسنیم برچسب‌ها راهنمايى و رانندگى شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود