Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-17@00:01:34 GMT

طوفان جاده‌های کویری اصفهان و کرمان را بست

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۷۹۱۶

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر زارع با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اصفهان اظهار داشت: در همه محورهای استان اصفهان وزش باد شدید را داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای اصفهان – نائین، نائین - خور، ارستان – نائین گرد و خاک توفان به همراه گرد و خاک است، ابراز داشت: در این محورها کاهش دید بسیار شدید را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع تصادف‌های زنجیره‌ای در محورهای شرقی

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه از بامداد امروز تاکنون چندین تصادف زنجیره‌ای در شرق اصفهان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: در یک فقره تصادف هشت خودرو با یکدیگر برخورد کرد که پنج مصدوم نیز داشت.

وی با تاکید بر اینکه از شهروندان درخواست داریم تحت هیچ شرایطی مگر به ضرورت در محورهای منتهی به نائین و خور و بیابانک رانندگی نکنند، ادامه داد: در صورت الزامی بودن سفر نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه برای اتوبوس‌ها در محور اصفهان – نائین، اصفهان – مشهد و مشهد - اصفهان ممنوعیت تردد اعلام شده است، ابراز داشت: مسیر جایگزین گرمسار برای طی این مسیر در نظر گرفته شده است.

ممنوعیت تردد اتوبوس‌های اصفهان - کرمان

وی اضافه کرد: همچنین مسیر اصفهان – کرمان نیز ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها را داریم که از شهروندان درخواست داریم تحمل کنند تا شرایط بهبود یابد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم نسبت به اعمال ممنوعیت و محدودیت تردد در استان اصفهان توجه داشته باشند، تصریح کرد: در این زمینه اعمال این محدودیت‌ها مقطعی است و چنانچه نیاز باشد به جز محورهای شرق در دیگر محورهای استان نیز ممنوعیت و محدودیت تردد را اعمال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طوفان جاده های کشور استان اصفهان استان کرمان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان، محورهای مسدود شده و محورهای جایگزین آنها به شرح ذیل است.

محور زهکلوت_ دلگان، (محور جایگزین: بم_ ایرانشهر_دلگان)

رودبار جنوب_ کهنوج در فرعی آبسردوییه، (محور جایگزین: محور اصلی رودبار_ پل بهاد رآباد_ کهنوج)

محور قلعه گنج_ رمشک در محدوده روستای صولان، (محور جایگزین: ندارد)

همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده‌ای خواسته شده است با توجه به تاریکی هوا و بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان، از تردد غیر ضروری در محورهای این منطقه خودداری کرده و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

کد خبر 6080226

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند