Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال چین در سال‌های اخیر اقدامات زیادی را برای پیشرفت فوتبال خود انجام داده است و یکی از این اقدامات نیز صرف هزینه‌های زیاد برای جذب بازیکنان و مربیان بزرگ فوتبال اروپا بوده است.

بازیکنانی که بعضی از آن‌ها سال‌های پایانی فوتبال خود را در این تیم ها پشت سر گذاشتند و بعضی‌ها نیز تنها به خاطر پول ترجیح دادند قید حضور در فوتبال اروپا را بزنند و راهی شرق آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به ۹ نقل و انتقال گران قیمت فوتبال چین اشاره خواهیم کرد.

۱. اسکار

این هافبک برزیلی در سال ۲۰۱۶ و هزینه‌ی ۶۰ میلیون یورو از تیم فوتبال چلسی به شانگهای چین پیوست.

۲. هالک

مدیران باشگاه شانگهای چین در سال ۲۰۱۶  و با صرف هزینه ای به مبلغ ۵۵/۸ میلیون یورو؛ هالک برزیلی را از تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه خریداری کردند.

۳. الکس تکسیرا

تکسیرا برزیلی نیز در سال ۲۰۱۶ و زمانی که تنها ۲۶ سال سن داشت با هزینه ۵۰ میلیون یورویی از تیم شاختاردونتسک اوکراین به تیم جیانگ سو سونینگ چین پیوست.

۴. پائولینیو

پايولینیو، هافبک گلزن سابق تیم فوتبال بارسلونا بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و با انتقالی به مبلغ ۴۲ میلیون یورو به تیم گوآنژو پیوست.

۵. جکسون مارتینز

این بازیکن کلمبیایی در سال ۲۰۱۵ پس از حضور کوتاه مدت در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با انتقالی به مبلغ ۴۲ میلیون یورو به تیم گوآنژو گراند پیوست.

۶. کاراسکو

یانیک کاراسکو زمانی که تنها ۲۴ سال سن داشت و می‌تواست در تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا بازی کند در انتقالی عجیب از تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و با هزینه‌ای به مبلغ ۳۰ میلیون یورو به تیم فوتبال دالیان پیوست.

۷. آنتونی مودست

مودست فرانسوی در سال ۲۰۱۸ و با هزینه‌ای به مبلغ ۲۹ میلیون یورو از تیم کلن آلمان به باشگاه تیانجین چین پیوست.

۸. رامیرس

رامیرس برزیلی یکی از بازیکنانی بود که مدیران متمول چینی را مجاب کرد تا او را جذب کنند. او در سال ۲۰۱۵ و با مبلغ ۲۸ میلیون یورو از تیم چلسی به تیم جیانگ سو پیوست.

۹. مارکو آرناتوویچ

آرناتوویچ در سال ۲۰۱۹ و با هزینه ای به مبلغ ۲۵ میلیون یورو از لیگ جزیره و تیم فوتبال وستهام به لیگ چین و تیم شانگهای پیوست.

بیشتر بخوانید

آمار جالب "هری کین" در زمان هدایت تاتنهام توسط مورینیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال چین فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال هزینه ای به مبلغ میلیون یورو تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس

اسطوره فوتبال آمریکایی میهمان ویژه ال کلاسیکو بود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه، تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ NFL (لیگ حرفه ای فوتبال آمریکایی) بود. بریدی پس از پایان بازی در رختکن رئال مادرید حاضر شد و علاوه بر شرکت در جشن پیروزی کهکشانی‌ها، با بازیکنان این تیم ملاقات کرد:

تام بریدی و جود بلینگام تام بریدی و لوکا مودریچ تام بریدی و آنتونیو رودیگر

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر