Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@02:09:30 GMT

مسافران زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۰۹۹

مسافران زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند

تین نیوز

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسافران برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین، زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند.

به گزارش تین نیوز، محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان به شکل روان در جریان است و شاهد وزش باد نسبتاً شدید در برخی جاده‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استان زنجان فاقد هر گونه انسداد در محورهای شریانی و غیرشریانی است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند سال ۹۸ تا ۳ فروردین ۹۹ بیش از ۱۹۱ هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه از ورودی‌های استان عبور کردند، ادامه داد: از ۲۵ اسفند پارسال تا سوم فروردین امسال نیز ۴۱۶ هزار و ۱۲۲ خودرو تردد داشتند که این آمار افزایش ۱۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: تردد تجمعی در خروجی‌های استان نیز از ۱۸۴ هزار و ۳۵۵ دستگاه در سال گذشته با افزایش ۱۴۰ درصدی به ۴۴۲ هزار و ۹۲۸ خودرو رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم ترافیک مربوط به آزادراه زنجان - قزوین و کم‌ترین آن مربوط به محور تکاب - دندی است، عنوان کرد: بیشترین پلاک‌های عبوری نیز با ۶۹ درصد متعلق به استان تهران است.

این مسئول یادآور شد: ورودی و خروجی استان شامل محورهای آزادراه زنجان - قزوین، محور ترانزیت زنجان - تاکستان، آزادراه زنجان - تبریز، ترانزیت زنجان - میانه، گیلوان - منجیل، قیدار - همدان، زنجان - بیجار، سرچم - اردبیل، زنجان - دندی و بالعکس است که در آن‌ها دستگاه ترددشمار نصب شده است.

محمدی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد بازگشت مسافران باشیم، خاطرنشان کرد: از هم‌وطنان درخواست داریم نسبت به زمان برگشت خود و جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین مدیریت لازم را انجام دهند. همچنین از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری و با صبر و حوصله و احترام به قوانین و مقررات حرکت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترافیک سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت

از دو روز پیش به دلیل اختلال در ارتباط فیبر نوری و دستگاه‌های ایکس ری گمرک آستارای جمهوری آذربایجان امکان انجام تشریفات گمرکی و پذیرش کامیون‌ها در طرف مقابل با مشکل مواجه شده بود.

‌با پیگیری‌های گمرک ایران این مشکل از سمت طرف جمهوری آذربایجان برطرف شد و در حال حاضر تردد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و ترانزیتی در گمرکات مرزی آستارای دو کشور به حالت عادی برگشته و روان است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور