Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیم کدخدا فرماندار سرباز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: برای احقاق حقوق حقه مرزنشینان راسک تا شعاع ۲۰ کیلومتر نوار مرز، موضوع ثبت اطلاعات خانوارهای مشمول به بخشداران و اداره صمت تاکید شده تا در هر فرصت ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

او  بیان کرد: طرح رزاق تعیین کننده و تاثیرگذار بر تقویت معیشت مردم مرزدار در نواحی مرزی مورتان و هنگ خواهد بود و نسبت به این موضوع تا تحقق کامل توافقات و تعهدات تاکید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار راسک گفت: باید در پایش آمارهای جمعیتی منطقه هدف، با توجه به چندگانگی موجود نهایتِ دقت شود و در این راستا کارگروه ویژه پایش برای راستی آزمایی آمار جمعیت با حضور معاونت سیاسی، فرمانداری، بخشداران، ثبت احوال و شبکه بهداشت تشکیل شود.

او  افزود: برنامه‌ریزی لازم برای مراسم افتتاحیه پایانه مرزی پیشین هم انجام شده و کار ویژه مرز باید تمهیدات و پیگیری لازم برای اجرای فیبر نوری پایانه پیشین، تامین آب موقت پایانه ازچاه بازارچه، تعیین محل فرود بالگرد و آماده‌سازی سالن برگزاری مراسم و تمهید و تنظیف محوطه گمرک انجام شود.

کدخدا همچنین بر اعمال محدودیت کرونایی و ارزیابی آخرین وضعیت شیوع ویروس، پیگیری تکمیل پروژه‌های کارخانه سیمان، پایانه مرزی پیشین و طرح رزاق تاکید کرد و اظهارداشت: پیرامون وضعیت کرونا، استناد و اتکای شهرستان برای تصمیم‌گیری به گزارش‌های آماری تحلیلی حوزه بهداشت و شهرستان است. وجود علائم و نشانه‌های مشکوک ویروس جهش یافته در سطح منطقه بویژه در بین گروه‌های کم سن و سال با دقت و حساسیت رصد و بررسی شود.

او  تصریح کرد: در مقوله مهم و حساس انتخابات نیز کلیات برنامه زمان‌بندی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و شهر ابلاغ شده و برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات مستلزم فراهم شدن زمینه‌ها و مهیا بودن شرایطی از جمله تأمین منابع انسانی، تجهیزات امکانات و لجستیک و پایداری زیرساختی است.

فرماندار راسک با بیان اینکه برای مهیا کردن زمینه و شرایط انتخابات در حوزه تامین منابع انسانی مجرب و امین به عنوان دست اندرکار امور اجرایی و نظارتی فرایند انتخابات ودربخش تامین امکانات تجهیزات و لجستیک هم بایستی تمهیدات لازم اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: زمینه های تقویت هماهنگی بین هیأت های اجرایی,نظارت و بازرسی برای افزایش تعامل و جلوگیری از تداخل از هم اکنون ایجاد شود.

او  افزود: برای ایمن‌سازی زیر ساخت‌های ارتباطی و مخابراتی شهرستان و رفع تهدید قطعی‌های تعمدی و ایجاد و بازدارندگی در برابر خرابکاری‌های احتمالی، تمامی تدابیر فنی کاربردی پیشگیرانه هرچه سریعتر به مورد اجرا درآید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح رزاق استانداری سیستان و بلوچستان مرزداران سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی، ۴۲۷ اتوبوس و ۷ هزار و ۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

وی پایانه رازی با ۶۰ هزار مسافر پرترددترین مرز استان است، یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6062837

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان
  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی