Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:56:54 GMT

پلمب ۱۴ مرکز عمومی در اصفهان به عدم رعایت پروتکل بهداشتی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۵۷۳

پلمب ۱۴ مرکز عمومی در اصفهان به عدم رعایت پروتکل بهداشتی

سید مهدی میرجهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ۲۹ اسفند تا چهار فروردین هشت هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی توسط بازرسان مرکز بهداشت استان اصفهان در سطح استان انجام شده است، اظهار داشت: این بازدیدها به صورت روزانه توسط ۸۰ اکیپ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۲۰۰ نمونه مواد غذایی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دریافت شده است، ابراز داشت: در این میان با ۳۸۰ مرکز برخورد شده که ۴۸ مورد پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان همچنین به تذکر به ۸۶ مرکز عمومی در استان اصفهان به علت بروز تخلف اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۴ مرکز پلمب شده‌اند.

عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تخلف بارز اماکن عمومی اصفهان

وی با بیان اینکه عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک بیشترین تخلف صورت گرفته در مراکز عمومی است، ابراز داشت: در این زمینه از شهروندان می‌خواهیم نسبت به رعایت پروتکل‌ها بیشتر توجه داشته باشند.

میرجهانیان با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی امسال تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد، اضافه کرد: روند نظارتی با شدت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

وی همچنین به بازدید از ۲۰۰ مرکز اقامتی در استان اصفهان برای صدور مجوز برای پذیرش مسافر اشاره کرد و گفت: تاکنون برای ۵۰ مرکز در کلانشهر اصفهان، نطنز و خور و بیابانک مجوز پذیرش گردشگری صادر شده است.

کد خبر 5175623

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز بهداشت اصفهان پروتکل های بهداشتی ماسک نظارت و بازرسی پلمب واحد صنفی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه نوروز بوشهر گرگان گردشگری سانحه تصادف وزش باد اردبیل مسافران نوروزی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است