Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر فلاح وند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا بازدید از جاذبه های گردشگری در شهرهای با وضعیت زرد و آبی در صورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: در این راستا از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۹ هزار و ۵۶ نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، ۹ هزار و ۹۳۰ نفر از جاذبه های طبیعی و ۶ هزار و۸۸۵  نفر نیز از جاذبه های دست ساز و پارک های استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح وند با بیان اینکه در روز چهارم فروردین ماه جاری هفت هزار و ۳۵۹ نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند ادامه داد: از این مجموع چهار هزار و۱۴۵  نفر جاذبه های تاریخی فرهنگی، ۲هزار و ۸۲ نفر جاذبه های طبیعی و یک هزار و ۱۳۲ نفر جاذبه های دست ساز و پارک های استان را دیدن کردند.

فلاح وند ادامه داد: به منظور سلامت مسافران نوروزی و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، امکان اقامت مسافران، تنها در مراکز اقامتی و تاسیسات دارای پروانه بهره برداری استان وجود دارد و سایر اماکن از جمله مهمانپذیرهای ادارات و دستگاه های اجرایی این اجازه را ندارند.

وی تاکید کرد: در تعطیلات نوروزی نظارت های سخت گیرانه و بدون اغماض در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بر مراکز اقامتی و تفریحی استان با جدیت پیگیری خواهد شد.

۳۸ مرکز اقامتی در استان وجود دارد که این واحدها دارای ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تخت هستند.

۱۴۲واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه می کنند که ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت از جمله این مراکز هستند.

برچسب‌ها گردشگری میراث فرهنگی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی لرستان گردشگری میراث فرهنگی لرستان اخبار کنکور نفر از جاذبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر

دیگر خبرها

  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری