Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:48:36 GMT

کاهش دمای هوا از فردا در گیلان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۶۶۳

کاهش دمای هوا از فردا در گیلان

هوای گیلان بعد از یک روز گرم ، از امروز خنک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه امروز در ارتفاعات دمای هوا همچنان به علت بادجنوبی بالاست گفت: در جلگه هوا نسبت به دیروز خنک می‌شود.

محمد دادرس افزود: دمای هوا از فردا تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا اواسط هفته آینده در گیلان مستقر است گفت: بارش پراکنده باران در این مدت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: دریا از عصر امروز برای فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

محمد دادرس گفت: دمای فعلی رشت مرکز استان ۱۳ درجه سلسیوس و رطوبت ۸۲ درصد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی گیلان کاهش دمای هوای گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در انتظار کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز ۳ اردیبهشت‌ماه جو استان را تحت تأثیر داشته و مجدداً بارش‌هایی غالباً به شکل رگبار‌های بهاری، همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی بابیان این‌که شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: بارش‌ها، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به‌صورت رگبار پراکنده تگرگ مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تا شنبه هفته آینده ۸ اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه