Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:07:19 GMT

جلسه دونفره امیرقلعه نویی با خرید جدید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۹۴۶۷

حضور فرشید باقری در ترکیب آبی پوشان سیرجانی، بی شک این تیم را جذاب تر و قدرتمند تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در پنجره تابستانی لیگ بیستم با دو خرید به کار خود پایان داد و ضمن حفظ برخی مهره های کلیدی تیم نظیر علیرضا ابراهیمی که قصد جدایی داشت، علی داشتی و فرشید باقری را نیز به خدمت گرفت تا بخش تهاجمی تیم امیرقلعه نویی و همینطور میانه میدان نسبت به نیم فصل اول تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی پوشان سیرجانی شروع بسیار خوبی در رقابت های لیگ بیستم داشتند و تا هفته ها در میان تیم های بالانشین بودند ولی چند نتیجه بد سبب شد تا شاگردان امیرقلعه نویی سال را با رتبه دهم به پایان ببرند و حالا در نیم فصل دوم سرمربی گل گهر فقط به جبران نتایج می اندیشد و از شاگردانش چیزی جز این نمی خواهد.


این تصویر صحبت های خصوصی امیرقلعه نویی با فرشید باقری خرید جدید گل گهر را نشان می دهد که احتمالا طی آن سرمربی گل گهر در حال گوشزد کردن نکات مهم سیستم تیم جدید و وظایفی است که هافبک سابق استقلال باید انجام دهد.

 

فرشید باقری نقل و انتقالات نیم فصل 1399 استقلال تهران امیر قلعه نویی(سرمربی) گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشید باقری نقل و انتقالات نیم فصل 1399 استقلال تهران امیر قلعه نویی سرمربی گل گهرسیرجان امیرقلعه نویی فرشید باقری گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد

بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا

tags # یحیی گل‌محمدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی