Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر از اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان اسلامشهر در هفت سال گذشته و از محل اعتبارات ارزش افزوده خبر داد.

مسعود مرسلپور در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند تعامل با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهرستان اسلامشهر افزود: در هفت سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده ۱۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری‌ها اختصاص یافته است تا در حوزه های عمرانی و رفاهی هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود تحریم‌ها دولت تدبیر و امید در طول فعالیت خود کارنامه درخشانی در موارد بسیاری از جمله توسعه آب و برق روستایی، افزایش تولیدات کشاورزی، احداث مجتمع های پتروشیمی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، طرح تحول سلامت، تولیدات دارو، رسیدن اینترنت پرسرعت به روستاها و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

مرسلپور ادامه داد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با حضور در جبهه ها آرامش و آسایش خودشان را رها کردند و به دفاع از میهن پرداختند، امروز نیز همه ما باید در حق یکدیگر ایثار و گذشت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ۳۲ واحد آموزشی جدید در شهرستان اسلامشهر ساخته و ۴۰ مدرسه بهسازی شده است همچنین ۳۰ میلیارد تومان نیز به توسعه زیرساخت های مخابرات تخصیص یافته و کلینیک فوق تخصصی قائمیه نیز با صرف ۴۰ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و گفت: بی تردید فراهم کردن زمینه مشارکت بالای مردم از دیگر وظایف مجریان برگزاری انتخابات است و امیدواریم با همدلی و همراهی هیئت‌های اجرایی و نظارت بتوانیم به بهترین نحو ممکن انتخابات آتی را در شهرستان برگزار کنیم. مردم در انتخاب سرنوشت خود آزادند و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‎ها باید از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران فرمانداری اسلامشهر شهرداری ها دهیاری ها شهرداری ها و دهیاری ها میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است