Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون زندی ستاره پیشین تیم ملی ایران و باشگاه استقلال در سال ۲۰۰۵ بازیکن کایزرسلاترن آلمان بود و در یک بازی از بوندسلیگا مقابل تیم یورگن کلوپ که آن زمان ماینس بود، قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فریدون زندی ستاره پیشین تیم ملی و استقلال در سال ۲۰۰۵ بازیکن کایزرسلاترن بود و در یک بازی از بوندسلیگا مقابل تیم یورگن کلوپ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون زندی زمانی که در بوندسلیگا چهره شد، توسط برانکو به تیم ملی ایران دعوت شد و به آرامی به یکی از ستاره های تیم ملی تبدیل گردید.

زندی اواخر دوران فوتبال خود در مقطعی به استقلال تهران پیوست و حتی توانست در این تیم نقشی تاثیرگذار داشته باشد.

جالب است بدانید که تصویری کم تر دیده شده از فریدون زندی در کنار یورگن کلوپ شکار شده که مربوط به سال ۲۰۰۵ و زمانی که او در تیم کایزرسلاترن عضویت داشته است و با این تیم در مقابل ماینس قرار می گیرد.

عکس زیر در لحظه تعویض زندی در تیم کایزرسلاترن آلمان است که در کنار سرمربی حریف یعنی یورگن کلوپ که آن زمان هدایت ماینس را برعهده داشت، دیده می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بوندسلیگا یورگن کلوپ فریدون زندی استقلال بوندسلیگا پیشکسوت استقلال فریدون زندی یورگن کلوپ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی مهدی طارمی تیم ملی ایران سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش فریدون زندی یورگن کلوپ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندی: اصلاً خوب نبودیم/ استقلال تیم یکدستی دارد

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: در طول فصل در یکی دو بازی کیفیت فنی لازم را نداشتیم و امروز یکی از آنها بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر در پایان دیدار استقلال - شمس آذر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصلاً روز خوب ما نبود. فکر می‌کنم در طول فصل در یکی دو بازی ما کیفیت فنی لازم را نداشتیم و امروز یکی از آنها بود. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم؛ مبارک‌شان باشد. به جز 10 دقیقه اول امروز خوب نبودیم.

وی درباره اینکه آیا با سعید دقیقی برای فصل آینده صحبتی شده است یا خیر، گفت: برنامه‌ریزی که صد درصد برای فصل آینده انجام دادیم، ولی بُعدهای مختلفی دارد و منتظریم کمی پیش برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. دقیقی که اینجا خانه‌اش است و بازیکنان‌مان هم بیشترشان دو ساله قرارداد دارند. مطمئن باشید چه ما باشیم و چه نباشیم فصل آینده شمس آذر تیم خوبی را روانه مسابقات خواهد کرد.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

مدیرعامل باشگاه شمس آذر در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه جواد نکونام در پایان بازی روی سکوها عکس‌العملی نشان داد و آیا منظور سرمربی استقلال با آنها بوده است، گفت: من متوجه نشدم. به هر حال تیمش برده و خوشحال است. بعید می‌دانم منظور خاصی داشته باشد، چون ما با تیمی مشکل نداریم. برد هم مبارک‌شان باشد. تیم‌شان هم واقعاً خوب است. برخلاف اینکه خیلی‌ها می‌گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند، به نظرم بسیار تیم یکدستی است و همیشه هم تیم‌های یکدست قهرمان می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • ستاره سابق استقلال و پرسپولیس: من روماریوی ایران بودم اما حالا کسی جواب تلفنم را هم نمی‌دهد!
  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • زندی: اصلاً خوب نبودیم/ استقلال تیم یکدستی دارد
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد