Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپانیوز، محمد شفیعی معاون برنامه ریزی و لجستیک مگاموتور با اعلام خبر رشد ۶۳ درصدی در تولید انواع موتور خانواده ایکس ۲۰۰ در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ در مگاموتور گفت: یکی از برنامه‌های بلندمدت مگاموتور استفاده بهینه از امکانات داخلی است که در این راستا با همکاری تمامی کارکنان در حوزه‌های مختلف به خصوص برنامه‌های عملیاتی موفق در برنامه ریزی، تأمین و تولید توانستیم رکورد جدید را ثبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عبور از رکورد تولید موتور تیبا در حالی صورت گرفت که با توجه به تحریم‌های بین المللی و محدودیت‌های شدید بانکی و مالی و همچنین محدودیت‌های کرونایی، سال ۹۹ یکی از سخت‌ترین سال‌های تولید برای صنعت خودروسازی کشور بوده است.

شفیعی با اشاره به برنامه تولید محصول جدید شاهین در سایپا و برنامه‌های بلندمدت سایپا مبنی بر تولید موتور شاهین و حذف پراید در سبد تولید محصولات گروه تاکید کرد: با حمایت‌های مدیریت ارشد گروه، مدیرعامل مگاموتور و اعضای هیئت مدیره در تسریع و تسهیل فرایندهای جاری مگاموتور، توانستیم با تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص و همت تمامی کارکنان، تولید ۱۵۰۷ دستگاه موتور شاهین را محقق و ثبت کنیم.

معاون برنامه ریزی و لجستیک مگاموتور در پایان گفت: تولید پایدار و روند افزایش تولید در شرکت مگاموتور در سال "جهش تولید" با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد محقق شد.

کد خبر 5175732

منبع: مهر

کلیدواژه: مگاموتور تیبا 2 سایپا گروه خودروسازی سایپا گروه خودروسازی سایپا شرکت آسیاتک ابرآروان امداد خودرو سایپا اتحادیه تعمیرکاران خودرو سیدجواد سلیمانی حملات سایبری سفرهای نوروزی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.

رکورد قبلی تراپ بانوان ۱۱۳ بود که‌ باز هم توسط مرضیه پرورش‌نیا ثبت شده بود.

مرضیه پرورش نیا در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

کد خبر 6086903

دیگر خبرها

  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد
  • رکورد تولید PVC شکسته شد