Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار ایلام گفت: ضروری است در این منطقه کلیه تمهیدات لازم جهت ممانعت از ورود پلاک‌های غیر‌بومی و خروج پلاک‌های بومی انجام گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد نوذری عصر امروز در سفر به دهلران با حضور در یادمان سرلشگر خلبان شهید غلامرضاچاغروند با ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: امنیت امروز ما مرهون خون همین شهدایی است که با شجاعت و دلاوری سینه سپر ‌و از مقدسات دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روح شهدا با حضرت سیدالشهدا محشور می‌شود، گفت: یاد شهدا همیشه آرامشی را در دل ایجاد می‌کند و همین ارامش به ما انگیزه خدمت می‌دهد.

دستور آماده باش استاندار ایلام برای برای مقابله با کرونای انگلیسی«محمد نوذری» استاندار ایلام شداستاندار ایلام: کاهش آمار مبتلایان کرونا به معنای پایان شیوع آن نیست

استاندار ایلام در ادامه سفر به دهلران با حضور در ایستگاه بازرسی سپتون و ورودی و خروجی ایلام و خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و دقت در بازرسی‌ها، بیان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان دهلران و نیز مجاورت با استان خوزستان این منطقه قابلیت تبدیل شدن به کریدور بحران را دارد، ضروری است در این منطقه کلیه تمهیدات لازم جهت ممانعت از ورود پلاک‌های غیر‌بومی و خروج پلاک‌های بومی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه هر دهیار متولی مدیریت کرونا در روستاست، گفت: دهیاران باید از ظرفیت پایگاههای مقاومت بسیج، خانه بهداشت روستایی و معتمدین به منظور رعایت پروتکل ها، جلوگیری از تجمعات و ممانعت از برگزاری مراسمات شادی و عزا اقدام کنند.

نوذری با بیان اینکه هیچ چیز مهمتر از سلامت مردم نیست، گفت: امروز سلامت مردم برای ما یک فریضه واجب و اصل اساسی است که با تمام امکانات تلاش خواهیم کرد برقرار بماند.

وی در پایان از پایگاه امداد جاده ای هلال احمر دشت عباس دهلران بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام از کاهش دمای روزانه طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد و گفت: طبق شرایط رخ داده بارش‌ها برای اواخر یکشنبه تا اواخر دوشنبه بیشتر می‌شود.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ورزش باد نسبتاً شدید و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طبق شرایط رخ داده بارش‌ها برای اواخر یکشنبه تا اواخر دوشنبه بیشتر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از کاهش دمای روزانه طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز یکشنبه هوا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید در بعضی اوقات رگبار و رعد و برق و شب هنگام نیز ابری، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

کد خبر 746557

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • برداشت ۱۹ هزار تن کلزا در دهلران
  • پیش بینی تولید ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام
  • جشن برداشت گندم در دهلران
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام