Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ عزادار شد/ عکس جدید از پشت صحنه «بچه مهندس ۴» / استوری آقای بازیگر حوالی حرم امام رضا

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی تصویری از خود و دخترش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو"

 

بابک جهانبخش، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ با اشتراک گذاشتن تصویر جدیدی در صفحه شخصی‌اش، پست قابل تأملی را منتشر کرده است.

"زندگی همیشه یک شانس دوباره به شما ارائه می دهد که به آن می گویند 《 امروز》"

 

سیدعلی صالحی، ایفاگر نقش فریبرز در سریال «نون خ» تصویری از پشت صحنه این سریال را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

"با آقاااااجون و بابک جان اسکندری(طراح گریم ) بعد از سکانس صاعقه"

 

الهام چرخنده، هنرپیشه سابق سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی خود ویدئویی از سفره هفت سین امسالشان را منتشر کرده و نوشته است:

"صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین
سلامِ بهاری ..
وقتی از یک جایی مبدا و مقصد در مسیر زندگی گره میخوره به نام مقدس اهل بیت علیهم السلام دیگه عید و نوروز و هر آیینی از فیلتر این نگاه گذر میکنه .. چه هدفی والاتر از محور پیشوایان هدایت و چه نوری زیباتر از درخشش نوری واحد با قدمت خلقت انسان...

حکایت زندگی اهل بیت علیهم السلام حکایت درخشش یک نور واحد است .. در یک خط یک صف و یک سنگر آن هم اسلام است ..
دیر نیست برای باورِ رسیدن به خط این راه ..

خلاصه کلام ،
حتی سلامی که با نیت اهل بیت علیهم السلام نباشد ، به دشمنی ختم می‌شود.. چه برسد به شروع نوروز و سال جدید و هر آغازی..
این باور حقیر است..
لذا ،
در آغازِ شکوفه شکفتن بهار .. که امسال مقارن با میلاد مبارک آقا سید الشهدا ابا عبدالله الحسین علیه السلام بود ..
ان شاءالله ما خوشبخت ترین انسان های زمینی باشیم و چشممون روشن بشه به جمال زیبای یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب العصر والزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ..

سوتیتر ..
الان یک سری میان میگن چرا نوروز باستانی ما رو آمیخته کردی با مذهب و اینا... بنده هم عرض میکنم ؛شما همون عزیزانی هستید که در حال وصل کردن چراغ های تزئین درخت کریسمس یوهو نردبان از زیر پاتون رها میشه و فریاد می‌زنید یاااا ابوالفضل یا حسین..‌
لذا، زیاد سخت نگیرید .. همونطور که در جشن هالووین قاشق زنون چهار شنبه سوری راه میندازید ما هم نظاره گریم .. شما نیز سفره یک خانواده مسلمان ایرانی را در سال جدیدش پذیرا باشید ..
سوتیتر دوم..
بهترین عکس ها همونایی که جاشون تو آلبوم خاطراتتون خالیه رو براتون از خدا آرزو دارم .. الهی همه آرزوهاتون ، خاطره شه .. جوونامون عاقبت بخیر بشن و به زودی زود همگی کربلا زیارت حضرات ان شاءالله...
عزیزانی که امسال غم داشتند و عزیزی از دست دادند .. نوعیدشون رو تسلیت میگیم و آرزوی صبر و سلامتی داریم براشون ..
در پناه امن پروردگار ..
یا علی"

امیر جعفری، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه خود تولد همسرش، ریما رامین فر را تبریک گفت.

"تو به وسعت تاریخ" بهار " مهربانی ممنونم که واقعیت های زندگی را با من زیست کردی و با تو دلم، همواره امنیت و عشق و ارامش را زندگی میکند..
عشقم .همراهم .رفیقم .مبارکم باشی که
دنیا با تو بودنی است..
"تولدت مبارکـــــــــــ"

 

نسرین نصرتی، ایفاگر نقش فهیمه در سریال «پایتخت» نیز با انتشار استوری زیر در فضای مجازی تولد ریما رامین فر را تبریک گفت.

 

رضا صادقی، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، با ابراز دلتنگی برای علی انصاریان تصویر نوشته زیر را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

 

نجم‌الدین شریعتی، مجری برنامه مذهبی «سمت خدا» با اشتراک گذاشتن استوری زیر در صفحه شخصی‌اش ولادت حضرت علی (ع) اکبر و روز جوان را تریک گفت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مجازی هنرمندان بازیگر سینما و تلویزیون خواننده معروف مجری تلویزیون سینما و تلویزیون فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت

به گزارش همشهری آنلاین استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده و حالا به نظر می‌رسد ایده علی خطیر برای تیمداری در فوتبال زنان در آستانه اجرایی‌شدن قرار گرفته و با مشخص‌شدن مالکیت جدید، منابع مالی لازم در این زمینه هم قرار است تامین شود. البته که بحث تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان، از مدت‌ها پیش مطرح شده بود، اما در ماه‌های اخیر مورد توجه مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته بود و مسکوت‌ماندن آن‌ هم به‌واسطه مشکلات مالی بود.

هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان حدود 4 ماه دیگر از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد و مدیران باشگاه استقلال با توجه به توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیمداری فوتبال زنان و البته احتمال الزامی‌شدن آن از سال آینده، به دنبال فعالیت در این رشته هستند و رایزنی‌های نهایی برای آغاز پروژه تیمداری در فوتبال زنان در حال انجام است و با وجود آنکه بحث احتمال حضور استقلال در لیگ دسته دوم فوتبال زنان مطرح بود، اما آبی‌ها به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری هستند.

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی رایزنی‌های خود برای خرید امتیاز لیگ برتری را آغاز کرده‌اند که آن‌ها در تلاش هستند تا تیمی پرستاره را برای حضور در فوتبال زنان آماده کنند. در این زمینه، خبرهای ضدونقیض و جالب‌توجهی به میان آمده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حضور مرضیه جعفری، پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی است؛ آن‌هم در حالی‌که جعفری هیچ‌گاه در لیگ برتر هدایت تیمی جز خاتون را نپذیرفته است!

مرضیه جعفری در مصاحبه اخیرش صراحتاً از علاقه‌اش به تیم استقلال پرده برداشت و در چند نوبت هم برای آبی‌پوشان پایتخت و شاگردان جواد نکونام در فصل جاری آرزوی کسب عنوان قهرمانی را کرده بود. بدون‌ شک تیمداری استقلال در فوتبال زنان و انتخاب مرضیه جعفری به عنوان سرمربی، اتفاقی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود.

باید دید در حالی‌که بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم داغ است، بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری، با حضور مالک جدید، طلسم عدم حضور استقلال در فوتبال زنان شکسته خواهد شد و آن‌ها با انتخاب مرضیه جعفری و ساخت تیمی پرستاره برای شروعی رویایی در فوتبال زنان پا پیش خواهند گذاشت یا خیر. طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان مسجل شده و حتی انتخاب چهره پرافتخاری چون مرضیه جعفری هم قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

کد خبر 846794 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد