Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «ضعف در تغییر چهره شهر قوچان در ایام فاطمیه!» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با قبول این مسئله که در ایام فاطمیه ضعفی در زمینه فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر وجود داشت، گفت: وظیفه شهرداری در مناسبت‌های ایجاد فضاسازی مناسب بوده و در این زمینه نیز همیشه در حد توان وظیفه خود را به انجام رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زیرک بیان کرد: گهگاه ضعف‌هایی وجود دارد که مثلاً در دهه فاطمیه دوم بلافاصله پس از لمس این مسئله توسط مردم و نامناسب بودن فضاسازی‌ها، شهرداری کمبودها را جبران کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری قوچان در ایام شعبانیه با تمام ظرفیت پای‌کار آمد و با تمام توان اقدام به فضاسازی محیطی مناسب این ایام و تقارن آن با نوروز ۱۴۰۰ کرده است، تصریح کرد: البته باید برای زیباسازی شهری مجموعه‌های فرهنگی، اصناف و حتی مردم نیز پای‌کار آمده و هرکدام گوشه‌ای از کار را انجام دهند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قوچان فضاسازی محیطی زیباسازی شهری اعیاد شعبانیه قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ‌لطف‌الله برگزار شد اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: دغدغه ما این است که گروه‌های هدف در جلسات و برنامه‌ها دعوت شوند تا مردم اصفهان با نعمت‌های شهر خود آشنا شوند.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 746694

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • بورسی شدن دارایی های مختلف شهرداری
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری هستیم
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود