Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ همچنان مایل هستند به همکاری با سرمربی نروژی خود ادامه بدهند. 

آینده اوله گونار سولسشر به جام کسب کردن او در این فصل وابسته نیست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گزارش Rob Dawson برای ESPN، با حذف از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، انتظار منچستریونایتد برای کسب اولین جام تحت هدایت سولسشر ادامه دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مواجه شدن با قرعه گرانادا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا، حالا انتظار می رود یونایتد یکی از بخت های اصلی قهرمانی در آن رقابت باشد؛ با این حال سولسشر برای تمدید شدن قراردادش، لزوما نباید در آن جام به قهرمانی برسد. این مربی ۴۸ ساله در سال ۲۰۱۹ که قراردادش را با منچستریونایتد دائمی کرد، قراردادی سه ساله امضا کرد که تا پایان فصل آینده اعتبار خواهد داشت. 

مدیران یونایتد به اندازه کافی در درون و بیرون از زمین شاهد پیشرفت تیم بوده اند که بخواهند به همکاری با سولسشر ادامه یدهند. هر دو طرف در قبال آینده خونسرد هستند ولی باشگاه می داند که اگر تمدید کردن قرارداد سولسشر را به ماه های پایانی سال آخر موکول کند، ممکن است حواس سولسشر در چنین وضعیتی پرت شود و این بر روی نتایج تیم تاثیر گذار باشد. منچستریونایتد به یک همکاری بلند مدت با سولسشر فکر می کند و حتی انتصاب جان مورتاف و درن فلچر به عنوان مدیر ورزشی و مدیر فنی باشگاه با مشورت با او بوده است. در طول گفتگوها به سولسشر تضمین داده شد که عنوان شغلی او مدیر (Manager) باقی می ماند و به سرمربی (Head Coach) تقلیل داده نخواهد شد؛ بنابراین او هنوز هم در جذب بازیکنان حق رأی خواهد داشت. 

تیم سولسشر به طور پیوسته در مسیر بهتر شدن قرار داشته است؛ یونایتد فصل ۱۹-۲۰۱۸ را در رده ششم جدول به پایان رساند و فصل گذشته در لیگ سوم شد تا به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. به فاصله ۹ بازی تا پایان فصل، هم اکنون منچستریونایتد در رده دوم جدول قرار دارد و اگر همین جایگاه را حفظ کند، یونایتد برای اولین بار پس از اعلام بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳، دو سال پیاپی جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کند. 

اخبار داغ 

برترین های قرن با حمید درخشان: علی پروین می گفت اول قلیچ خانی، بعد من / با اجازه خودم را در تیم قرار می دهم! ابراهیم شکوری: شاید محمد دانشگر دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند / اختصاصی طرفداری ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دنیل گورینی، هافبک 19 ساله لاتزیو، بر اثر سانحه رانندگی درگذشت فرانک دی بوئر: ترکیه رقیب خوبی بود اما تیمی نبود که هلند به آن ببازد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است