Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:43:34 GMT

برتری حریف استقلال در جام حذفی عراق

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۱۸۵۲

تیم فوتبال الشرطه عراق در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سد تیم بغداد گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی عراق امروز با برگزاری سه بازی آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم های الشرطه و شهرداری بغداد در ورزشگاه کربلا به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده بود که الشرطه به لطف درخشش سنگربان خود علاء خلیل با نتیجه 8 بر 7 از سد تیم شهرداری بغداد گذشت تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار تیم های المیناء و نوروز خواهد رفت.


تیم فوتبال الشرطه یکی از رقیبان استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. این بازی ها از 26 فروردین و در جده عربستان به میزبانی الاهلی آغاز می شود. الدحیل قطر دیگر تیم این گروه است.

 

 

الشرطه استقلال تهران عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الشرطه استقلال تهران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

کد خبر 6079234 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • فیلم/شادی مردم عراق در سفارت ایران در بغداد
  • مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید
  • بررسی خروج نظامیان آمریکایی، در سفر نخست وزیر عراق به آمریکا