Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: عملیات ۱۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مشگین‌شهر آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: عملیات اجرایی این واحدها تا دو هفته اینده آغاز می شود و با توجه به نیاز شدید به مسکن حداقل باید 150 واحد دیگر نیز به این تعداد افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موزه مشگین‌شهر در کنار بقعه شیخ حیدر چند سالی بود متوقف شده بود با تامین اعتباری که هماهنگی شده حداقل تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد و نیز مجموعه تجاری و پارکینگ این مجموعه با جذب سرمایه گذار با درج آگهی  مشارکت بخش خصوصی تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار اردبیل در رابطه با دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: در چند اخیر در رابطه با احیای سایت گردشگری شهر یری اقدامات خوبی انجام شده که امسال برای جذب گردشگران و دوستداران مباحث تاریخی نقش زیادی خواهد داشت.

معاون وزیر راه: دلیل عدم انتشار گزارش تحولات بازار مسکن کنترل قیمت‌ها نیستسامانه ملی املاک برای کنترل قیمت مسکن راه‌اندازی شد/ الزام مردم به ثبت اطلاعات واحد مسکونی در سامانه از 19 فروردینعضو کمیسیون عمران مجلس: قانون بزرگ جهش تولید مسکن تا پایان فروردین ماه به تصویب می‌رسد

بهنام‌جو در تشریح ادامه بازدیدهای خود تصریح کرد: شهرستان مشگین‌شهر از وجود نعمات الهی از جمله آب‌های گرم و منحصر بفرد بهره‌مند است که مجموعه آبگرم آغ بلاغ که به عنوان بام این شهرستان مطرح است در تابستان سال جاری به تعداد آبگرم های مشکین شهر اضافه می‌شود.

وی در زمینه صنعت نیز گفت: کامیون سازی حدید مبتکران که در این منطقه فعالیت می کند به عنوان نگین صنعت استان خود را مطرح کرده که امسال سرمایه گذار این مجموعه حداقل500نفر را جهت کار جذب می کند.
استاندار اردبیل بیان کرد: اقدام لازم برای خودروی مشکین شهر جهت شماره گذاری و گرفتن استانداردهای نهایی انجام شده و حداقل در خرداد ماه روزانه تولید خودرو در این منطقه انجام می شود و به عنوان برند در سطح کشور مطرح خواهد شد.

بهنام‌جو افزود: شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان مشکین شهر اقدامات خوبی را آغاز کرده که یکی از دامداری های مدرن را در این منطقه راه اندازی می کند و در کنار آن بخش خصوصی نیز برای احداث دامداری اقدام کرده که در مجموع 5000راس دام در سال جاری به بخش دامداری این شهرستان اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه محصولات باغی و کشاورزی از جمله سیب و میوه‌های سردرختی در این شهرستان تولید می‌شود و نیاز به نگهداری مدرن داشته و یکی از  بهترین سردخانه ها تجهیز کارگاه شده که در آینده نزدیک ظرفیت سردخانه های استان به 450 هزار تن می رسد که در بحث اقتصادی و درآمد کشاورزان نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای‌پیام/131/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف در این آیین گفت:‌ برای احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف در مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد طاهری افزود :‌ واحدهای مسکونی فوق در راستای تفاهم نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم احداث و امروز در شهرها و روستاهای شهرستان خواف تحویل متقاضیان شد.

وی بیان کرد: ۸۳ واحد مسکونی مخصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ و بهزیستی طی سالجاری در این شهرستان در حال احداث است.

طاهری گفت: ۹۵۲ متقاضی بهسازی مسکن روستایی برای اخذ تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی طی سالجاری به بانکهای عامل معرفی شدند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • نام نویسی ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • گناباد در حوزه نهضت ملی مسکن در جایگاه برتر خراسان رضوی قرار دارد