Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری از بین دانش آموختگان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری از بین دانش آموختگان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد (مشروط به اینکه تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ دانش آموخته شوند)، بر اساس " آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری (موضوع ابلاغیه‌های شماره ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ ۱۳۹۳/۴/۱۸ ، شماره ۲۱/۲۳۷۲۰۰ تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ، ۲/۲۱/۳۴۳۶۰ تاریخ ۱۳۹۵/۲/۲۵ ،۲/۲۹۹۵۷۴ تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ) " در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در رشته های حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم شناسی با شرایط زیر دانشجو می پذیرد:

بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(از تاریخ ۱۳۹۸/۷/۱ به بعد)
کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارزشیابی.
داشتن حداقل میانگین کل ۱۶ در دوره کارشناسی و میانگین ۱۷(بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد.
کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان (MCHE یا معادل آن در سایر آزمون‌ها به شرح جدول شماره ۳) قبل از آزمون جامع دکتری.
رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دکتری با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی مرتبط باشد.

نکات قابل توجه:

ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته تحصیلی یک نفر است.
فقط داوطلبان آقا می‌توانند شرکت نمایند.
پذیرفته شدگان، بورسیه قوه قضائیه نخواهند شد.
ابتدا مدارک اصلی داوطلبان بررسی شده و در صورت کسب حداقل امتیاز لازم پژوهشی و آموزشی از واجدان شرایط، دعوت به مصاحبه خواهد شد.
تاریخ مصاحبه از طریق تارنمای دانشگاه و یا پیامک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
در زمان مصاحبه اصل و تصویر کلیه مدارک مربوطه باید همراه متقاضی باشد.
ثبت نام قطعی، پس از پذیرش علمی، منوط به تایید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. بنابراین دانشگاه از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تاییدیه معذور خواهد بود.

مدارک لازم هنگام بارگذاری (مدارک اسکن شده):

یک قطعه عکس ۴*۳(با فرمت JPG با حجم حداکثر ۲۰۰KB)
تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه با شماره سریال.(با فرمت JPG با حجم حداکثر ۲۰۰KB)
تصویر ریزنمرات و گواهی‌های فراغت از تحصیل (برای دانشجویان گواهی واحد های گذرانده)، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.
تصویر گواهی نامه زبان طبق جدول (در صورت داشتن).
مدارک مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و علمی ترویجی( در فرمت PDF به صورت یکپارچه).
تصویر گواهی شرکت در همایش‌های معتبر علمی ملی و بین‌المللی.
تصویر سوابق آموزشی.
اصل فیش بانکی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال بابت ثبت نام به حساب جاری ۰۱۰۷۱۹۳۳۱۵۰۰۱ بانک ملی شعبه چهار راه کالج به نام دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری.
هنگام مصاحبه اصل مدرک (کاغذی) فوق را به همراه داشته باشید.

شایان ذکر است، متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ۱۴۰۰/۱/۳۰ فرصت ثبت نام دارند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: سند تحول قضایی زیر ذره‌بین دانشجویان

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دانشگاه علوم قضایی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه علوم قضایی قوه قضاییه دانشگاه علوم قضایی کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌روست و باید زیرساخت‌های لازم برای پذیرش دانشجو در استان را تامین کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام عباس توان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان نیاز به یک مکان متمرکز و سایت متمرکز دارد که شأن دانشجو رعایت شود.

وی با بیان اینکه زمین ساخت مجموعه 37 هکتاری دانشگاه فرهنگیان آماده و طراحی آن انجام شده است، گفت: باید با استفاده از اعتبارات مالی متفاوت ساخت دانشگاه فرهنگیان کرمان انجام شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان با اشاره به اینکه طرح مولدسازی پیشنهاد شده است و چند ملک موجود داریم که وقفی هستند و ما امکان استفاده از این طرح را نداریم، افزود: نیاز است به هر طریقی، عملیات اجرایی ساخت ساختمان دانشگاه آغاز شود تا بعد بتوانیم از سایر منابع مالی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت پذیرش بیش از هزار نفر دانشجو معلم داریم اما اکنون فقط 500 نفر را پذیرش می‌کنیم چرا که جا کم داریم، گفت: یکسری ساختمان داریم که در اختیار سایر نهادها است و باید به دانشگاه فرهنگیان برگردد چرا که در حال حاضر نیاز جدی به این ساختمان‌ها داریم.

توان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان نیاز معلم آموزش و پرورش را تامین می‌کند، افزود: امروز چاره‌ای نداریم و باید زیرساخت‌های لازم برای پذیرش دانشجو در استان را تامین کنیم.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث استان جنوبی کرمان در میان است، وزارت آموزش و پرورش ما را موظف کرده که یک دانشگاه فرهنگیان در جیرفت و یک پردیس دانشگاهی در شهرستان کهنوج احداث شود.

مریم السادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این جلسه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرزندآوری و افزایش نسل را نجات کشور می‌دادند و آن را یکی از ضروری‌ترین فرایض عنوان می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش مهمترین دستگاه در حوزه جوانی جمعیت است، گفت: نیاز است آموزش و پرورش این دغدغه مقام معظم رهبری را هوشیارسازی و به جامعه آگاه‌سازی کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه باید امر ازدواج تسهیل شود، چرا که مقدمه فرزندآوری ازدواج است، افزود: آموزش و پرورش در این زمینه وظیفه سنگینی دارد و قشر عظیمی از جامعه را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد