Web Analytics Made Easy - Statcounter

"زهره بختیاری" روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی اورژانس اجتماعی در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: اورژانس اجتماعی در زمینه‌های کودک‌آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و سالمندآزاری، اقدام به خودکشی، تفکر خودکشی و خشونت خانگی و فرار از منزل اماده ارایه خدمت ور تمامی ایام سال از جمله تعطیلات نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در سال گذشته ۷۷۵ ماموریت انجام داده است، عنوان کرد: بیشترین تماس‌های این مرکز در حوزه خشونت مربوط به آزار به ترتیب شامل اختلافات حاد خانوادگی، همسرآزاری و کودک آزاری بوده و به ‌طورکلی خشونت خانگی بالاترین میزان تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.

سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه در سال ۹۹ بیشترین خدمات ارائه شده به گروه های سنی بین ۱۰ تا ۱۵ سال و ۳۰ تا ۳۴ سال بوده است، اعلام کرد: گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی شامل زنان و کودکان آزاردیده ، دختران فراری از منزل، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی ، زوج‌های متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد و افرادی که اقدام به خودکشی کرده یا قصد خودکشی دارند، هستند.

بختیاری با اشاره به اینکه هفت خودرو خدمات اجتماعی سیار در استان همدان فعال هستند، خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی در حال حاضر شامل چهار بخش مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی به نام مرکز مادر اورژانس اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی یا همان ایستگاه اورژانس اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است و اکنون در همه استان‌های کشور فعالیت دارد.

به گفته وی، مردم می توانند با مراجعه حضوری به مرکز مادر اورژانس اجتماعی یا همان مرکز مداخله در بحران یا پایگاه خدمات اجتماعی یا خودروهای خدمات سیار از خدمات این مراکز استفاده کنند و یا اینکه با خط اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ تماس بگیرند.

تعداد معلولان زیر پوشش سازمان بهزیستی در استان همدان ۴۵ هزار و ۵۳۰ نفر است.

برچسب‌ها همدان اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همدان اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور اورژانس اجتماعی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی