Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:00:36 GMT

رفتار زورمدارانه آمریکا با دیگران همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۷۶۲

رفتار زورمدارانه آمریکا با دیگران همچنان ادامه دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی کنایه آمیز به ماه عسل اروپا و دولت بایدن تاکید کرد که رفتار زورمدارانه ایالات متحده با دیگران، با ترامپ آغاز نشد و بعد از او هم پایان نمی‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی کنایه آمیز به ماه عسل اروپا و دولت بایدن تاکید کرد که رفتار زورمدارانه ایالات متحده با دیگران، با ترامپ آغاز نشد و بعد از او هم پایان نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد نداریم ماه عسل کسی را به هم بزنیم اما ظاهرا دیپلماسی به سبک پمپئو قرارست پابرجا باشد.

او ادامه داد: این باید زنگ بیدارباش تازه‌ای باشد؛ رفتار زورمدارانه ایالات متحده با دیگران، با ترامپ آغاز نشد و بعد از او هم پایان نمی‌یابد.

خطیب زاده گفت: توصیه دوستانه به تروئیکا و اتحادیه اروپا؛ کمی دل و جرأت به خرج دهید.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سعید خطیب زاده خطیب زاده سخنگو سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.

«جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می کنند، را مورد بررسی قرار دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه شهرک‌نشینان صهیونیست، گفت: ایرلند و اسپانیا از شورای اروپا خواستند رفتار اسرائیل را تجزیه و تحلیل کند و بر این اساس توافقنامه ارتباط بین این اتحادیه و اسرائیل را مورد بررسی قرار دهد.

شورای اروپا اخیراً اعلام کرده است که ۴ فرد و دو نهاد را اراضی اشغالی به نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان در فهرست تحریم اروپا گنجانده است.

این شورا اعلام کرد که افراد و نهادهای ذکر شده مسئول نقض جدی حقوق بشر علیه فلسطینی ها از جمله شکنجه و سایر اشکال رفتار غیرانسانی و نقض حق مالکیت و زندگی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری هستند.

این تحریم های ادعایی علیه شهرک نشینان صهیونیست در حالی مطرح شد که اروپا از ابتدای جنگ غزه با کمک به رژیم صهیونیستی در جنایت های این رژیم علیه مردم این باریکه همدست است.

کد خبر 6085771

دیگر خبرها

  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • تامین امنیت با خون دیگران ؛ ما پول می‌دیم، شما بجنگید! | جزئیات بودجه جدید برای ادامه جنگ در این ۳ نقطه