Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:24:55 GMT

کویر تایر، رکورد تولید تایر را در کشور شکست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۸۹۳

کویر تایر، رکورد تولید تایر را در کشور شکست

زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: سال ۱۳۹۸ بیش از ۲۱ هزار تن لاستیک سواری در این شرکت تولید شد که این میزان در سال ۱۳۹۹ به ۳۰ هزار تن یا حدود ۴ میلیون حلقه لاستیک افزایش یافت.

او افزود: این میزان تولید، جهش ۴۰ درصدی تولید تایر را در این مجموعه بزرگ نشان می‌دهد به طوری که پارسال تولیدات کارخانه هزار و ۷۰ میلیارد تومان فروش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید لاستیک خودرو‌های سنگین هم مجوز گرفت

شرکت کویرتایر هم اکنون ۲۰ درصد از سهم لاستیک‌های سواری کشور را داراست و مدیران و مهندسان سخت کوش این کارخانه بزرگ در تلاشند برای نخستین بار در کشور، خط تولید تایر ماشین‌های سنگین را هم راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید

تولید تایر رینگ ۲۰ برای اولین بار در کشور

به گفته مدیر عامل شرکت کویرتایر مجوز‌ها برای راه اندازی تولید لاستیک ماشین سنگین گرفته شده است و خط جدید در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

زینلی بیان کرد: با راه اندازی خط جدید، اولین تولیدکننده تایر سنگین در کشور می‌شویم که نیاز کشور را به تایر‌های ماشین‌های سنگین مانند اتوبوس، کامیون و تایر‌های معدنی تأمین خواهد کرد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لاستیک خودرو کویرتایر تولیدکننده تولید تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان