Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردرگمی لس آنجلس لیکرز در دوران مصدومیت ستاره‌ها برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز هم ادامه پیدا کرد.

درخشش دنی گرین برابر تیم سابقش، یک باخت دیگر برای لیکرز رقم زد.

طرفداری - صبح امروز در دیداری مهم از مسابقات لیگ NBA، فیلادلفیا سونی سیکسرز به استپلس سنتر رفت و لس آنجلس لیکرز را با نتیجه 109-101 از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنی گرین که در این مسابقه هشت پرتاب سه امتیازی موفق داشت، 28 امتیاز مقابل تیم سابقش کسب کرد. او که در لیکرز به ندرت عملکرد خوبی در زمینه شوتزنی از راه دور به نمایش گذاشته بود در فاصله 30 ثانیه مانده به پایان یک پرتاب کلیدی برای تیمش داشت. سث کری و توبایس هریس هم به ترتیب با 19 و 17 امتیاز در این پیروزی فیلی نقش داشتند.

بدین ترتیب بازیکنان تایرون لو به چهارمین برد متوالی خود دست پیدا کزدند. سونی سیکسرز حالا در هشت بازی بدون جوئل امبید هفت پیروزی کسب کرده است. برای لیکرز که حالا برای دومین بار از اواسط ماه فوریه، روند چهار باخت متوالی را تجربه می‌کند، کایل کوزما با 25 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن بود، دنیس شرودر 20 امتیاز و 11 اسیست آورد و مانترز هرل هم 20 امتیازی شد. لیکرز برای بازگشت به بازی در کوارتر چهارم تلاش کرد اما نتیجه نگرفت. فیلادلفیا در لس آنجلس می‌ماند تا روز یکشنبه با کلیپرز بازی کند.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس لیکرز 24 30 17 30 101 فیلادلفیا سونی سیکسرز 27 27 35 20 109 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ شاید لیگ بیست و‌ یکم پس از ادعای مرگ 6500 کارگر؛ فقط 35 نفر درگذشتند! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مارکو فان باستن: بیایید حداقل یک بار فوتبال بدون آفساید را امتحان کنیم گل زیبای روبرت لواندوفسکی به مجارستان (مجارستان 3-3 لهستان) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فیلادلفیا سونی سیکسرز لس آنجلس لیکرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن از جام ملت ها حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردنه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به سود قرقیزستان به پایان رسید تا قرقیزستان ۷ امتیازی شود و کره جنوبی بدون کسب امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C قرقیزستان با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کرد.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

کد خبر 6085652

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو