Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@15:48:48 GMT

فعالیت ماشین‌سازی تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۵۵۴

آفتاب‌‌نیوز :

در نامه ۶ بندی محمدرضا زنوزی به شرایط تحویل گرفتن تیم ماشین سازی در سال ۹۶ و بدهی‌های باشگاه ماشین‌سازی قبل از مالکیت آن توسط وی پرداخته شده و از دستورالعمل‌های مصوبه و ابلاغی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این تیم اظهار بی‌اطلاعی شده است.

در نامه زنوزی عنوان شده است: در نامه سوم فروردین امسال دلایل قطعی خود برای انصراف از تیمداری باشگاه بزرگ ماشین‌سازی را اعلام نموده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند پایانی این نامه آمده است: مجددا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه و میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) و تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما هواداران عزیز باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام می‌ کنم نظر به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و لزوم تمرکز بیشتر تیمداری حرفه‌ای در باشگاه بزرگ تراکتور و تمرکز بر زیرمجموعه‌های تحت مدیریت اینجانب بر تولید حداکثری در راستای تحقق اهداف تبیینی مقام معظم رهبری مدظله العالی(تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی) دیگر امکان تیمداری در باشگاه ماشین‌سازی تبریز را ندارم.

نامه حاکی است: بدین وسیله با احترام به خواست و نظر هواداران فهیم باشگاه ماشین‌سازی مبنی بر ترک مالکیت، رسما انصراف خود را از مالکیت و همچنین هرگونه مدیریت و دخالت در باشگاه بزرگ ماشین‌سازی تبریز اعلام می‌نمایم و ادامه فعالیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سوی اینجانب به حالت تعلیق در می‌آید تا انتقال قطعی امتیاز از سوی هیات محترم فوتبال استان آذربایجان‌شرقی محقق شود.

تیم فوتبال قدیمی و ریشه دار ماشین سازی با بیش از ۵۰ سال قدمت در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در رده آخر جای دارد.

گفته می شود این تیم در زمان حاضر ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی محمدرضا زنوزی باشگاه ماشین سازی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ملاک و معیار فعالیت در سال جدید براساس برنامه عملیاتی است و در برنامه عملیاتی دانشگاه در حوزه درمان باید تمام شاخص‌ها لحاظ شود.

بهمن نقی پور در جلسه بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات در بیمارستان امام رضا (ع) ضمن قدردانی از همت بلند و تلاش بی‌وقفه کلیه پرسنل خدوم کادر درمان بخصوص بیمارستان امام رضا(ع) و تمجید از اقدامات ارزنده‌ای که در بحث خدمت در حوزه سلامت استان انجام شده است، براهمیت خدمت رسانی به مردم در حوزه درمان خصوصا در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

در ادامه این دیدار دکتر مجتبی محمدزاده، رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاونین گزارشی از عملکرد مرکز را ارائه و اظهار کرد: در دو سال اخیر با تأکید بر مدیریت بهینه منابع، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و با همکاری تمامی واحدهای مرکز نتایج خوبی نیز بدست آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفتنی است، در این نشست در خصوص مشکلات مرکز در حوزه توسعه فضای فیزیکی (توسعه بخش های جدید)، خرید تجهیزات، دارو، مطالبات کارکنان، تامین نیروی انسانی لازم، مدیریت بهینه هزینه‌ها و پرداخت بدهی‌ها و اتمام پروژه های در حال اجرا خصوصا طرح توسعه اورژانس مرکز بحث و تبادل نظر شد و آخرین دستورالعمل‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه درمان مورد بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری+ فیلم
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است