Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کویت شب گذشته(پنجشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف عربستان سعودی رفت و با یک گل شکست خورد. اما اتفاقِ مهم این دیدار، در دقیقه ۷۷ رخ داد.

بدر المُطَوَّع، مهاجم کهنه‌کار و ۳۶ ساله آبی‌پوشان در این دقیقه به جای مهدی دشتی ۱۹ ساله به زمین آمد تا صد و هشتادمین بازی ملی خود را به انجام برساند و از احمد مبارک عمانی با ۱۸۰ بازی ملی پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المُطَوَّع هجدهمین سال عضویت خود در تیم ملی کویت را می‌گذراند و طی این مدت موفق به زدن ۵۶ گل شده است.

بازیکن کنونی تیم القادسیه کویت و پیشین تیم‌های قطراس‌سی و النصر عربستان در صورتی که بتواند سه بازی دیگر را برای تیم ملی کویت برگزار کند می‌تواند به رکورد ۱۸۴ بازی ملی برسد. رکوردی که در حال حاضر در اختیار احمد حسن از مصر است. المُطَوَّع در صورت رسیدن به این تعداد بازی می‌تواند در کنار ستاره اسبق مصر در صدرِ بیشترین حضور در مسابقات ملی قرار بگیرد.

البته که سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا هم در تعقیب المُطَوَّع هست. راموس با حضور در ترکیب لاروخا مقابل یونان، برای صدو هفتاد و نهمین بار با لباس این تیم به میدان رفت. باید دید در نهایت کدام یکی از این ۲ نفر می‌توانند به رتبه نخست از حیث تعداد بازی ملی برسند.

برچسب‌ها کویت مصر سرخیو راموس النصر عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کویت مصر سرخیو راموس کویت مصر سرخیو راموس النصر عربستان اخبار کنکور بازی ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این نیمه را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

افغانستان در آستانه حذف

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار می‌شود تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود بحرین به اتمام رسید.

در جدول رده بندی این گروه، ایران با ۶ امتیاز صدرنشین است و کویت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. افغانستان با یک امتیاز و بحرین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند. افغانستان برای آنکه بتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند باید برابر بحرین با تفاضل گل حداقل یک گل به برتری برسد و در سوی دیگر ایران بتواند کویت را با اختلاف حداقل ۲ گل شکست دهد.

کد خبر 6085753

دیگر خبرها

  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • جام‌ملتها فوتسال: بحرین با رنک ۷۸، سه گل به ایرانِ زد!