Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت جوانان نیاز امروز جوامع است و این هفته فرصتی مناسب برای مشارکت جوانان در امور و استفاده از نظرات آن هاست.

یه گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛شجاعت پیروزه اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان، برنامه فرهنگی متنوعی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این برنامه ها به مدت یک هفته از پنجم فروردین ماه در سراسر استان برگزار و تمامی آن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

پیروزه بیان کرد: پاکسازی طبیعت، کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری همایش های پیاده روی و تجلیل از سمن ها، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه استان، سخنرانی مدیرکل ورزش پیش از خطبه های نماز و غباروبی گلزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا از جمله این برنامه ها است. 

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جوانان در هر جامعه ای نقش و جایگاه ویژه ای دارند و باید بیشترین تلاش ها و اقدامات برای رفع مشکلات آنان انجام شود.

وی ادامه داد: جوانی به عنوان گوهری ارزشمند در طول عمر آدمی همواره در آموزه های دینی و اسلامی و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) مورد تاکید بوده است بطوری که همواره یکی از گروه های هدف در زمینه مشورت و تصمیم گیری شان جوانان بوده اند.

پیروزه تاکید کرد: بدون شک جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران بهاست که چنانچه در مسیر درست هدایت شود ثروت بی بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه بشری و خود را رقم می زند.

روز شمار برنامه های هفته جوان پنجشنبه ۵ فروردین جوان مومن افتخار آفرین دانا و پر انگیزه، جمعه  ۶ فروردین جوان سلامت و سبک زندگی و شنبه ۷ فرودین جوان خود باوری معتقد به اصل ((ما می توانیم)) است.

همچنین یکشنبه ۸ فروردین جوان جهاد علمی پیشرفت اقتصادی، دوشنبه ۹ فروردین جوان انتظار و تمدن نوین اسلامی، سه شنبه ۱۰ فروردین جوان عدالت و مبارزه با فساد و چهار شنبه ۱۱ فروردین جوان انقلابی  استکبار ستیزی و عزم ملی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته جوان کهگیلویه و بویراحمد فروردین جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان