Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین گفت: تجمع سبزه‌میدان قزوین در روبه‌روی دولتخانه صفوی مربوط به اتوبوس نوروزی بود که شهرداری راه انداخته بود و ما در قزوین نوروزگاه ثابت نداریم. - اخبار استانها -

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره گزارش تصویری با عنوان «نقض کامل پروتکل‌ بهداشتی در جشن‌های نوروزی قزوین» اظهار داشت: تجمع سبزه‌میدان قزوین در روبه‌روی دولتخانه صفوی مربوط به اتوبوس نوروزی بود که شهرداری راه انداخته بود و ما در قزوین نوروزگاه ثابت یا ایستگاه ثابت برنامه‌های نوروزی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این برنامه مربوط به اتوبوس نوروزی شهرداری قزوین بود که با توجه به چک کردن دوربین‌ها متوجه شدیم که کل زمان توقف آن به 10 دقیقه هم نمی‌رسد. البته در گزارش تسنیم اسمی از هیچ دستگاهی برده نشده؛ ولی در سال 1400 هیچ نوروزگاه ثابتی نداریم و فقط شهرداری چند نوروزگاه سیار راه انداخته که در سطح شهر می‌چرخند و برنامه اجرا می‌کنند.

کاهش 85 درصدی اقامت نوروزی در قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین در ادامه با اشاره به کاهش 85 درصدی اقامت نوروزی در قزوین نسبت به نوروز قبل از کرونا گفت:‌ میزان کل اقامت گردشگران ما در یک هفته اخیر 15 درصد آمار اقامت گردشگران نوروزی قزوین در نوروز 1398 بوده و در کل 47 هزار و 282 نفر بازدیدکننده داشتیم ه 17 درصد از آمار مدت مشابه سال 1398 است.

خزائلی با یادآوری اینکه در نوروز سال‌های 98 به قبل آمار مسافران نوروزی ما بالای یک میلیون نفر بوده، افزود: بنابراین 47 هزار بازدید ظرف یک هفته اصلاً عددی نیست. بنابراین در مجموع میزان مسافران پذیرش‌شده در استان قزوین چه در حوزه اقامتی و چه در زمینه بازدید از اماکن تاریخی کمتر از یک پنجم سال 98 بوده است.

تصادفات فوتی نوروز در قزوین 60 درصد افزایش یافت/افزایش 67 درصدی تصادفات جرحیجشنواره عکاسی «تا بهار، چابهار» در قزوین برگزار می‌شودفرهنگ و هنر قزوین در سالی که گذشت/لکه باندبازی بر دامن انجمن‌های هنری

وی ادامه داد: در نوروزهای قبل از وقوع بحران کرونا سرای سعدالسلطنه به خاطر هجوم گردشگران بعدازظهرها قفل می‌شد و به همین خاطر مجبور می‌شدیم درب سعدالسلطنه را می‌بستیم تا جمعیت نتواند وارد شود؛ چون جمعیت در آن نمی‌توانستند تکان بخورند. ضمن اینکه بیشتر از ظرفیت اشغال هتل‌های استان قزوین در روزهای گذشته 70 درصد بود؛ در حالی که سال 1398 در روز سوم عید تمامی هتل‌های ما 100 درصد پر شده بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین عید نوروز شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت:این طرح در فضای بالای مجتمع طلا واقع شده است و ۲ هزارو ۷۰۰ متر کل محدوده است که ۸۰۰ متر پیاده راه دارد. 
مسعود حق لطفی افزود:تغییراتی در طرح اعمال شده و ۶۰ درصد سکو و پیاده راه آن انجام شده و مرحله بعدی اجرای ورودی‌ها است. در اطراف آن سردر بازار را داشتیم که ورودی ضلع جنوبی طرح باعث شده بود جلوی سردر بازار گرفته شود. قرار است این ورودی حذف شود تا سردر بازار دیده شود و این اقدام با میراث هماهنگ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان