Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 بازی برای کاربران ایکس باکس لایو رایگان شد.

مایکروسافت 3 بازی خود را برای مدت محدودی رایگان کرد و البته تخفیف خوبی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است.

3 بازی Tekken 7، Civilization 6 و  Need For Speed: Hot Pursuit Remastered به مدت 3 روز برای کاربران ایکس باکس لایو رایگان شده است. چنانچه این بازی های را تجربه کردید و دوست داشتید، می توانید این بازی ها را با تخفیف خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال بازی Tekken شامل 80 درصد تخفیف شده است.

اخبار داغ 

بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ شاید لیگ بیست و‌ یکم پس از ادعای مرگ 6500 کارگر؛ فقط 35 نفر درگذشتند! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مارکو فان باستن: بیایید حداقل یک بار فوتبال بدون آفساید را امتحان کنیم گل زیبای روبرت لواندوفسکی به مجارستان (مجارستان 3-3 لهستان) 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزری صدا و سیما، جام آزاد هاکی روی یخ از ۲۶ فروردین تا دوم اردیبهشت به میزبانی شهر عشق آباد کشور ترکمنستان در حال برگزاری است. ‎ نماینده هاکی روی یخ کشورمان، آیس باکس ایرانمال امروز و در دومین مبارزه خود با نتیجه ۱۳ بر یک، مقابل تیم ملی هاکی روی یخ ترکمنستان (میزبان) شکست خورد.   گفتنی است ده تیم از کشور‌های مختلف در این رویداد حضور دارند.

دیگر خبرها

  • خداوند در عذاب‌های جهنم چقدر تخفیف می‌دهد؟!
  • تیم آیس باکس مغلوب ازبکستان شد
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس