Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:53:18 GMT

اولین قتل شیراز توسط پسری 19 ساله!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۵۹۰۵

اولین قتل شیراز توسط پسری 19 ساله!

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی " فیروزآباد " از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از چهار ساعت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش اول فارس ،سرهنگ “مهدی جوکار” در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110  مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل مردی ۲۳ ساله در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد ،بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی 19 ساله با همدستی یک نفر دیگر با استفاده از سلاح سرد مردی ۲۳ ساله را به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: ماموران انتظامی با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند هویت قاتل را شناسایی و در کمتر از چهار ساعت وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه همدست فرد قاتل نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد، افزود: فرد قاتل در تحقیقات تکمیلی پلیس، علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی با مقتول عنوان و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل سلاح سرد قتل اخبار حوادث استفاده از سلاح فرمانده انتظامی شهرستان مرد فارس درگیری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم تهران ایران دختر قیمت پلیس آسیب های اجتماعی بی خانمان ها زن معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی استهبان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در روستای ماهفرخان بخش رونیز استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
حسین اکبرپور افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران خارج کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استهبان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
شهرستان استهبان در شرق فارس و در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند