Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@13:55:08 GMT

جزییات افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۳۲۴

جزییات افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، مصطفی سالاری با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال گذشته اجرا شد و در سال جاری ادامه خواهد داشت و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ارائه خدمات به‌موقع به بیمه‌شدگان است.

وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم مناسب‌سازی آغاز شد و به صورت علی‌الحساب مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب 3 میلیون و 400 هزار بازنشسته واریز شد و در فروردین ماه حقوق بازنشستگان با افزایش سنواتی و اعمال ماده 96 و مرحله دوم همسان‌سازی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر و افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین درباره راه‌اندازی مراکز درمانی جدید ملکی سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: یک طرح سطح‌بندی در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است که براساس آن متناسب با جمعیت، خدمات متفاوتی به بیمه‌شدگان ارائه شود و مبنای آن شاخص‌های وزارت بهداشت است و در منطقه‌ای که با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو باشیم سازمان تأمین اجتماعی ورود پیدا می‌کند.

پربیننده ترین همسان سازی حقوق بازنشستگان امسال ادامه دارد/ راه دورزدن تحریم‌ها را می‌دانیم چرا معضل تورم در کشور حل نمی‌شود؟/ نفت، دولت و بانک‌مرکزی متهمان اصلی تورم رانت، فساد و تورم نتیجه نرخ بهره‌ دستوری/ بیش از ۶۵درصد تسهیلات در اختیار بالاترین دهک درآمدی است ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱/۵ روایتی از دلار ۱۵ تا ۳۲ هزار تومانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان برجام سازمان تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات

جی پلاس؛ منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است. 

امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد. 

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

 

سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها  را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟