Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:15:34 GMT

والیبالیست دامغانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۳۳۹

والیبالیست دامغانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

مجید خدابخش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: ۴۳ بازیکن در اردوی پایان سال ۹۹، حضور داشتند که از این تعداد ۲۸ نفر از جمله والیبالیست دامغانی انتخاب و به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم در سال ۱۴۰۰ دعوت شدند. 

وی ادامه داد: اردوهای آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان ایران در سال جاری به مدت ۱۲ روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدابخش اضافه کرد: بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردو، باید ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۴ فروردین خود را به سرپرست تیم در آکادمی ملی المپیک معرفی کنند که همراه داشتن تست PCR جدید کرونا برای دعوت‌شدگان نیز الزامی است.

وی افزود: از ۲۸ بازیکن دعوت شده، ۱۰ نفر در ۲ مرحله آینده، اردو را ترک می‌کنند و ادامه تمرینات از مرحله سوم سال جاری با ۱۸ بازیکن دنبال می‌شود. 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان است که این رقابت‌ها از دوم تا یازدهم شهریورماه امسال برگزار می‌شود و تیم والیبال پسران زیر ۱۹ سال ایران، خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

خدابخش بیان کرد: نوجوان والیبالیست شهر دامغان برای دومین سال پیاپی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد و امید می رود این نوجوان بتواند به عنوان بازیکن تیم ملی در آینده نزدیک افتخارآفرینی کند. 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای آینده سازان والیبال دامغان، افزود: والیبال از ورزش‌های خوب و باآینده روشن شهرستان است که ۲ تیم دامغان در لیگ بزرگسالان استان سمنان در این رقابت‌ها درخشیدند. 

رییس هیات والیبال دامغان گفت: یکی دیگر از افتخارات والیبال دامغان، حضور و دعوت تیم ملی والیبال بزرگسالان از داوود مقبلی، مربی دامغانی تیم والیبال سپاهان اصفهان است که به عنوان کمک مربی، تیم ملی ایران را در اردوی بزرگسالان همراهی می‌کند. 

به گزارش ایرنا، ۳۸ هیات ورزشی در شهرستان دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.

شهرستان دامغان دارای ۷۰۰ والیبالیست است که از این تعداد ۵۰۰ نفر آقا و ۲۰۰ نفر خانم هستند.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان والیبال دامغان تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان والیبال فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان والیبال دامغان تیم ملی والیبال اخبار کنکور والیبال دامغان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی