Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروف بهترین پاسور لیگ چین شد.

کاپیتان والیبال ایران عنوان بهترین پاسور لیگ چین را به نام خود کرد.

به گزارش طرفداری، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در لیگ چین حضور دارد و برای تیم بایک موتور پکن بازی می‌کند، توانست عنوان بهترین پاسور لیگ چین را کسب کند. تیم بایک موتور پکن که از سعید معروف بهره می‌برد، موفق شد بدون شکست قهرمان لیگ چین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در فینال مقابل شانگهای مدعی قرار گرفت و پیروز شد. معروف که عنوان بهترین پاسور این لیگ را به نام خود زد، اکنون در ترکیب منتخب این لیگ قرار دارد. کواچوویچ دیگر هم تیمی سعید معروف هم در ترکیب بهترین‌های این لیگ قرار گرفته است. 

اخبار داغ 

بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ شاید لیگ بیست و‌ یکم پس از ادعای مرگ 6500 کارگر؛ فقط 35 نفر درگذشتند! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مارکو فان باستن: بیایید حداقل یک بار فوتبال بدون آفساید را امتحان کنیم گل زیبای روبرت لواندوفسکی به مجارستان (مجارستان 3-3 لهستان) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین پاسور لیگ چین سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

به گزارش تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.   در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.   کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبرو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.   در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.   حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید