Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:04:10 GMT

6 شهر استان تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۸۷۵

6 شهر استان تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفتند

علیرضا زالی از وضعیت 6 شهر دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه استان تهران که در وضعیت نارنجی قرار گرفتند خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: بخش زیادی از مراجعان فعلی به مراکز درمانی کسانی هستند که به دلیل دوره نهفتگی بیماری، در هفته آخر اسفند ۹۹ در جریانات پرازدحام درون شهری حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود این سیر حداقل تا نهم و دهم فروردین ۱۴۰۰ به همین صورت ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مسافرت‌ها، تجمعات خانوادگی، مهمانی‌های جمعی، حضور در منازل افراد پرخطر و غیره، به شدت به عنوان عامل زمینه‌ای در شکل‌گیری شبه خوشه‌های جدید عمل کرده و می‌تواند میزان موارد ابتلاء و البته مرگ و میر‌ها را در روز‌های آتی تحت تاثیر قرار دهد.

زالی گفت: دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی، ارجمند و فیروزکوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران مراکز درمانی مرگ علیرضا زالی وضعیت نارنجی کرونا شهرهای نارنجی تهران فرمانده ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطقی از جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما براساس این پیش بینی امروز در نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان شاهد رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، تگرگ خواهیم بود.
جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.
سازمان هواشناسی از هموطنان خواسته در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند، از سفر‌های برون‌شهری، فعالیت‌های کوه‌نوردی،اجتناب کنند و همه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان آمادگی کامل داشته باشند.

 

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطقی از جنوب شرق کشور
  • هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)