Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز از منطقه محروم ملاشیه اهواز بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز از منطقه محروم ملاشیه اهواز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید امام جمعه اهواز اظهار داشت: از سال گذشته که ما با بحران آبگرفتگی و دفع آب های سطحی در شهر اهواز مواجه هستیم که با کمک شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی، کمیته‌ای تشکیل شد و 60 نقطه بحرانی که این مشکل را دارند، در سطح شهر شناسایی شدند.

امام جمعه اهواز در ادامه گفت: بخشی از اینها با کمک شهرداری و مجموعه آبفا اصلاح شد و بخش دیگر، آنچه که در برنامه هست امسال در ادامه همان فرآیند اصلاح خواهد شد و به امید خدا قبل از بارندگی سال آبی پیش رو بر طبق قولی که آقای نوشادی، شهردار اهواز دادند، مشکل آبگرفتگی در این نقاط را نداشته باشیم.

موسوی‌فرد ضمن انتقاد از وضعیت منظر و چشم انداز اهواز اظهار داشت: ورودی های شهر و چشم اندازی که برای مسافران و زائرانی که از جنوب به اهواز سفر می‌کنند، زیبنده شهر و شهروندان نیست و باید جهت زیباسازی چه ورودی و چه مسیر عبوری تا خروجی شهر اقدام شود.

آیا شهرداری اهواز به ریل خدمات اولویت‌دار به مردم بازمی‌گردد؟‌گزارشی میدانی تسنیم از وضعیت معابر کلانشهر اهواز در پایان سال 99/ شهردار جدید و آبفا رنج مردم را کم کنند + فیلموزارت کشور گزارش تسنیم را تایید کرد/ شهردار اهواز بلافاصله پس از گزارش نهادهای نظارتی برکنار ش

نماینده ولی فقیه در استان گفت: محله ملاشیه که جزو مناطق محروم اهواز است در ورودی شهر قرار دارد و باید برای زیباسازی و اصلاح منظر محله توجه ویژه شود.

وی گفت: جدا از اینکه شهرداری در این زمینه ورود باید کند و جهت پاکسازی و جمع آوری نخاله‌ها اقدام کند یک هم افزایی نیز بین دیگر دستگاه‌ها اجرایی باید صورت گیرد و از ظرفیت های سایر دستگاه ها باید استفاده کرد و علاوه بر جمع آوری نخاله ها از سطح شهر باید در این خصوص جهت جلوگیری از تخلیه نخاله ها در سطح شهر مدیریت صورت گیرد.

امام جمعه اهواز پس از بازدید از محله ملاشیه ضمن تشریح وضعیت محله گفت: در خصوص محله ملاشیه یک کمربندی از وسط این منطقه عبور میکند که نیاز به آسفالت کشی دارد. با حضور شهردار اهواز قرار شد آنجایی که باید لکه گیری صورت گیرد و یا نیاز به آسفالت دارد انجام شود.

وی گفت: معابر فرعی‌ هم امید داریم که آسفالت شوند البته باید دیگر دستگاه های اجرایی زیرساخت‌ها مناسب را مهیا کنند تا از حد رفت بیت المال جلوگیری شود در همین خصوص شرکت آبفا باید ورود کند و محله از این وضعیت خارج شود.

نماینده مقام معظم رهبری در خوزستان ضمن تاکید بر پیگری کامل مطالبات مردم استان گفت: بنده جایگاه اجرایی ندارم ولی نسبت به مطالبات مردم خود را مسئول می‌دانم و سعی می‌کنم با پیگیری مطالبات و با حضور افراد مسئول مطالبات مردم را پیگیری کنم.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه امام جمعه اهواز شهردار اهواز دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، روحانیون و ائمه جماعات ورامین ظهر پنجشنبه و در آستانه لیالی قدر و ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان دیدار کردند.

آیت الله محمودی گلپایگانی در این دیدار که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه‌ها به ویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

محمودی گلپایگانی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه‌های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل کنند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه‌های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

کد خبر 6064444

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس