Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلحشور گفت: دو جوان خوزستانی ساکن بندرعباس ظهر امروز جمعه ۶فروردین در رودخانه جاماش روستای بیخ هماگ سیاهو غرق شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ دو جوان خوزستانی ساکن بندرعباس ظهر امروز جمعه ۶فروردین در رودخانه جاماش روستای  بیخ هماگ سیاهو غرق شدند  و جان باختند.

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ظهر امروز ( ششم فروردین ماه جاری)  طی تماس شهروندی با سامانه  این سازمان ، گزارش غرق شدن دو نفر جوان ۲۱ و ۲۲ساله در رودخانه جاماش روستای  بیخ هماگ  سیاهو  اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  بلافاصله دو نفر از پایگاه آب شیرین   و یک تیم پشتیبانی نیز از مرکز استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به اینکه اجساد این دو جوان به نام های مهدی ۲۱ساله و رضا ۲۲ساله ساکن بندرعباس -اصالتا خوزستانی از آب بیرون آورده شد ادامه داد: این جوانان به همراه یک نفر از دوستانش  برای تفریح به این منطقه رفته بودند که به علت نا آشنا بودن به منطقه کوهستانی  دچار حادثه شدند.

گفتنی است: این رودخانه به علت عمق  و صخره ای بودن خطر آفرین است که ناآشنایی به آن، موجب اتفاقات  جبران ناپذیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رودخانه جاماش دو جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی با بیان اینکه زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار در اولویت مهارت‌آموزی هستند، گفت: ۸۴ هزار و ۷۴ نفر از بانوان خوزستان در دوره‌های آموزش مهارتی آموزشگاه‌های بخش دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۲ شرکت کردند.   وی افزود: آموزش‌های مهارتی ویژه بانوان با هدف کسب و ارتقای مهارت، کارآیی و کارآفرینی نیروی انسانی در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر اجرا شد.   ملایی هزاروندی ادامه داد: این آموزش‌ها در مراکز آموزشی بخش دولتی و خصوصی در سال گذشته معادل ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۹۰۶ نفر ساعت آموزش مهارتی ویژه بانوان ارائه شده است.   مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه بیشتر آموزش‌های مهارتی ارائه شده در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای ارائه شدند، اضافه کرد: از مجموع آموزش‌ها، ۲ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۴۳ نفر ساعت در آموزشگاه‌های مراکز دولتی و ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۶۳ نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سراسر استان ارائه شده است.   وی می‌گوید: از ۸۴ هزار و ۷۴ نفر دوره که برای بانوان برگزار شد، ۶۲ هزار و ۱۲۱ نفر آن در بخش غیر دولتی و ۲۱ هزار و ۹۵۳ نفر در مراکز ثابت دولتی اجرا شده است.   ملایی هزاروندی با بیان این که بیشترین رشته‌های مورد استقبال بانوان در مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی در بخش خدمات بوده است، گفت: این آموزش‌ها با ۸ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۵۱۸ نفر ساعت برگزار شد که در بخش خصوصی شامل؛ رشته‌های آرایش و پیرایش، بهداشتی و فناوری اطلاعات و در مراکز دولتی در رشته‌های صنایع دستی، هنر‌های تجسمی و طراحی دوخت بوده است.   وی ادامه داد: با توجه به تحولات بازار کار در سال‌های اخیر مهارت‌آموزی همواره مورد توجه جدی قرار گرفته است تا افراد، متناسب با نیاز بازار کار آموزش و مهارت‌های لازم را فرا بگیرند، بنابراین ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با بازار کار، کوتاه‌ترین مسیر برای تامین اشتغال پایدار و رفع دغدغه‌های درآمدی زنان سرپرست خانوار است.   ملایی هزاروندی گفت: امیدواریم با فعالیت کارگاه‌های آموزشی با تمام ظرفیت، بتوان گام موثری در جهت مشارکت بانوان در تولید و رشد اقتصادی کشور برداشت.   ۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای در خوزستان فعال است.

دیگر خبرها

  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • درخشش خوزستانی‌ها در روز نخست کشتی فرنگی آسیا با طلای میرزازاده
  • خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی