Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه گیلان از ترافیک نیمه سنگین در محورهای خروجی گیلان خبر داد و گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان پرتردد و متراکم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ جاور صفاری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی محورهای مواصلاتی استان گیلان و جاده‌های برون شهری پرتردد و متراکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان گیلان ابراز داشت: همچنین در محور رشت به انزلی، رشت به لنگرود و حسن‌رود به زیباکنار به‌ویژه محدوده پل زیباکنار ترافیک نیمه سنگین اما روانی مشاهده می‌شود.

وی گفت: به‌دلیل پایان تعطیلات نیمه نخست نوروز از عصر روز گذشته تا امروز شاهد خروج مسافران از استان بودیم و اکنون ترافیک در محور رشت به قزوین به‌ویژه در محدوده پل سراوان به سمت امامزاده هاشم کمی متراکم و پرتردد است.

انتقاد امام جمعه رشت از ویلاسازی‌ ‌غیربومی‌ها در زمین‌های ‌کشاورزی ‌گیلانی‌ها / با زد و بند دور شالیزارها دیوارچینی کردندافزایش 193 درصدی ورود خودرو به گیلان در نوروز امسال؛ تصادفات جاده‌ای 38 درصد کاهش یافت150 مسافر نوروزی بر اثر حوادث رانندگی در گیلان مصدوم شدند

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: در محور شهر رودبار به‌دلیل توقف‌های دوبله و مورب تردد با کندی در حال انجام بوده و همکاران ما دراین محور حضور داشته و بر روند تردد نظارت دارند.

وی ابراز داشت: تقریباً 54 درصد از علت بروز حوادث رانندگی در ایام نوروز در جاده‌های برون شهری گیلان مربوط به سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم توجه به جلو در حین رانندگی بوده است.

صفاری با بیان اینکه تقاضای ما از رانندگان این است که با صبر و حوصله بیشتری در این محورها رانندگی کنند افزود: رانندگان باید از استفاده از تلفن همراه حین رانندگی پرهیز کرده و به بستن کمربند ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای از رفتارهای پر خطر خودداری کنند گفت: در مدت اجرای طرح نوروزی 170 نفر از هم‌وطنان در اثر بروز حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی گیلان مصدوم شدند.

انتهای پیام/614/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران