Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر بیان کرد: ضوابط اعلامی قبلی محدودیت‌های کرونایی در مورد شهر‌های کشور (زرد، نارنجی و قرمز) بر اساس ابلاغ طرح جامع بوده و هنوز پا برجاست.

او افزود: شهرستان بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر ادامه داد: در شهرستان‌های نارنجی یک سوم کارمندان و در رنگ‌بندی زرد حضور دو سوم کارمندان الزامی و بقیه دورکار هستند.

ابراهیمی عنوان کرد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضور کارکنان دولت در ادارات بر اساس رنگ بندی کرونایی نظارت مستقیمی دارد و در صورت تخطی مدیران دستگاه‌های اداری، کارکنان دولت می‌توانند مراتب اعتراض و شکایت خود را به این دفتر اعلام کنند.

با توجه به اینکه ادارات استان بوشهر پنجشنبه‌ها تعطیل است، شنبه هفتم فروردین نخستین روز کاری ادارات این استان در سال ۱۴۰۰ است.

البته بانک‌ها پنجشنبه پنجم فروردین باز بودند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارمند ادارات ویروس کرونا استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اوایل فروردین ماه و بارش‌های اخیر که باعث کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی شده است شرایط برای شیوع و فعالیت تعدادی از عوامل خسارت زای مرکبات از قبیل بیماری شانکر باکتریایی مرکبات و تعدادی از آفات بخصوص شب پره مینوز برگ، انواع شته‌های مرکبات و پسیل آسیایی فراهم خواهد شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در صورت عدم مدیریت صحیح، خسارت سنگینی به مرکبات استان وارد خواهد شد.

وی گفت: کارشناسان پهنه با حضور مؤثر در عرصه‌ها نسبت به ردیابی و پایش عوامل خسارت زای مرکبات اقدام کنند و اطلاعات ضروری را برای مدیریت اصولی این آفات به باغداران انتقال دهند.

کد خبر 6063893

دیگر خبرها

  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های یزد/آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • خسارت میلیاردی به امور زیربنایی و کشاورزی در پی بارش باران