Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم دعوای کلامی خداداد عزیزی و فیروز کریمی در برنامه ستاره ساز که منجر به دخالت سیروس دین محمدی شد در فضای مجازی دست به دست می چرخد و باعث تاسف کاربران فضای مجازی از رفتارهای زشت پیشکسوتان فوتبال ایران شده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سری جدید برنامه ستاره ساز با حضور پیشکسوتان مطرح فوتبال ایران مانند فیروز کریمی ، خداداد عزیزی ، سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی به عنوان مربی از شبکه سوم سیما به نمایش در آمده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتارهای عجیب پیشکسوتان فوتبال ایران در این برنامه اما ، باعث حاشیه هایی فراوانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده است .

 

به عنوان مثال ، در صحنه ای از رقابت بین دو بازیکن خداداد عزیزی و فیروز کریمی داور را خطاب قرار می دهند و رفتار بازیکن یکدیگر را نکوهش می کنند که در این دعوا فیروز کریمی – خداداد عزیزی را دعوت به آرامش می کند و از او می خواهد با صدای آرام تر صحبت کند که خداداد عزیزی می گوید من مربی ام و می توانم فریاد بزنم که فیروز کریمی هم می گوید اگر به صدای بلند باشد صدای من از همه بلند تر است .

در فریم بعدی سیروس دین محمدی و فیروز کریمی پایین سن آمده اند و دعوا را ادامه می دهند! آقا سیروس چنان عصبانی و بر افروخته می شود که سر فیروز کریمی فریاد می کشد و فیروز کریمی هم که از این رفتار سیروس دین محمدی متعجب شده بود از او می خواهد لمسش نکند و وقتی هم که آقا سیروس قهر می کند خطاب به دوربین می گوید بگذارید برود و…

این دعواها نه ساختگی اما به نظر می رسد جنبه فان برنامه است و به نوعی مربیان برنامه ستاره ساز می خواهند حس رقابت را به شاگردان خود القاء کنند.

فصل گذشته هم در یکی از قسمت ها جر و بحث شدیدی میان فیروز کریمی و خداداد عزیزی شکل گرفت و حتی موجب ناراحتی دو مربی از هم شد اما آنها خیلی زود کینه و کدورت را کنار گذاشتند و با هم مثل گذشته دوست شدند و دیدید که این بار هم در برنامه ستاره ساز در کنار هم هستند.

هر چند برخی معتقدند این درگیری ها در برنامه تلویزیونی آنها با حضور فوتبالیست هایی که قرار است آینده این فوتبال را بسازند چهره خوشی ندارد و موجب القای داده های بد به فوتبالیست ها می شود که در نهایت باید گفت رفتارهای ناراحت کننده برای ببیننده همیشه در فوتبال وجود داشته و در نهایت این بازیکن است که انتخاب می کند راه درست را انتخاب کند یا راه اشتباه .

در دیدستان هم ببنید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیروز کریمی خداداد عزیزی سیروس دین محمدی خداداد عزیزی سیروس دین محمدی فیروز کریمی برنامه ستاره ساز سیروس دین محمدی فیروز کریمی فوتبال ایران خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که طی دو هفته اخیر لیگ برتر به نتایج قابل توجهی دست یافته تا امیدواری آبی‌ها برای بقا در فصل جاری افزایش یابد، اکنون چشم به ادامه مسیر و دستیابی به هدف مدنظرشان را دنبال می‌کند.

این در حالیست که روز گذشته و در پایان این هفته از لیگ آزادگان او وارد جنجال عجیبی شد و پای او را به بازی لغو شده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی نیز باز کردند. در این رابطه ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان که تیمش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در اتهاماتی که البته باشگاه استقلال خوزستان مدعی است آن را از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق دنبال خواهد کرد، مدعی شد که سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان مانع از برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شده است.

این در حالیست که پورموسوی که سابقه حضور در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل نیز با پیشنهاد سرمربیگری این تیم مدعی صعود مواجه شده بود، ضمن بی‌اطلاعی از این موضوع، برنامه تمرینی تیمش را نیز حتی بعد از این بازی تدارک دیده بود تا ریکاوری آبی‌ها بعد از امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان تداخلی با این بازی پیدا نکند.

ابراهیم اشکش سرمربی فصل گذشته استقلال ملاثانی البته در شرایطی مدعی این موضوع شده که تیمش در فصل گذشته سهم بزرگی در صعود آبی‌ها داشته که در فضای مجازی اهواز واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان داده‌اند. برخی هواداران استقلال خوزستان با اشاره به اتفاقات دو بازی رفت و برگشت این تیم برابر استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش که هر دو با جنجال و در نهایت با تساوی و از دست رفتن امتیاز برای پورموسوی در ثانیه‌های پایانی همراه شد، این ادعای مربی کنونی نفت مسجدسلیمان را رد کرده و در برخی صفحات نیز اقدامات او در فصل گذشته برای جانشینی پورموسوی را نیز در برهه‌ حساس صعود این تیم به لیگ برتر را یادآوری کرده‌اند.

مدیران استقلال خوزستان نیز طی ساعات اخیر حمایت ویژه‌ای از پورموسوی به عنوان سرمربی خود داشته‌اند و مدعی هستند در اختیار قرار دادن استادیوم در حوزه اختیارات پورموسوی نیست که اصلا بخواهد درباره آن نظری بدهد و این اتهامات را در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون دنبال خواهند کرد.

با این حال پورموسوی که ماموریت بزرگی برای بقای استقلال خوزستان با توجه به روند موفقی که خصوصا از حیث نتیجه‌گیری طی نیم فصل دوم دنبال می‌کنند، پیش روی خود دارد، بدون توجه به این مسائل و حواشی شکل گرفته، برنامه تمرینی تیمش را برای بازی حساس آتی مقابل ملوان دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!