Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:14:12 GMT

تردد در جاده‌های استان مرکزی ۱۳۷ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۸۴۱۱

تردد در جاده‌های استان مرکزی ۱۳۷ درصد افزایش یافت

«علی زندی‌فر» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت هفت میلیون و ۹۵۰ هزار و ۹۵۷ خودرو در ۶۸ جاده اصلی مجهز به تردد شمار برخط استان مرکزی تردد داشتند که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۴۸۲ هزار و ۴۶ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد شدند که این شاخص در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۹۳ درصدی را شاهد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۴۲ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که رشد تردد در این شاخص نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۷ درصد بوده است.

زندی‌فر گفت: وسایل نقلیه سنگین ۱۶ درصد تردد در جاده‌های استان مرکزی را در این مدت به خود اختصاص دادند که  درصد رشد تردد این خودروها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد گزارش شده است.

وی ادامه داد: ۵۰ هزار و ۵۵۹ دستگاه اتوبوس نیز در مدت اشاره اشاره شده در جاده‌های استان مرکزی تردد داشتند که تردد این خودروها در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته‌ است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی نوروز تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی نوروز اراک استان مرکزی نوروز تردد جاده ای اخبار کنکور جاده های استان استان مرکزی مدت مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرین دشت گفت:   با توجه به احتمال سقوط خودرو  در این مسیر خواهشمند است رانندگان خودروها از تردد در  این مسیر خودداری و در صورت اضطرار با احتیاط،  تردد کنند.

همچنین تردد هر گونه خودرو سنگین از این مسیر به خصوص خودرو‌های کشنده به دلیل احتمال رانش و گیر افتادن در جاده تا ۲۴ ساعته آینده ممنوع است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • افزایش حدود ۱۰۰ درصدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی/ چرا خالص دارایی‌های خارجی بازارساز کاهش یافت؟