Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد فارسی مدان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامهرمز ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی اعضا گفت: طرح لبخندی به رنگ عید به همت داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان در مناطق محروم رامهرمز اجرا شد.

او افزود: در این طرح ۱۰۰ بسته عیدانه شامل برنج، روغن، چای، قند، ماکارانی، عدس به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامهرمز تصریح کرد: این طرح با هدف شاد کردن خانواده‌های آسیب پذیر در روز‌های عید انجام خواهدشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در این شهرستان گفت: به‌علت شدت بارش‌ها سه خانه مسکونی در روستای مورچگان دچار آب‌رفتگی شد.

وی تاکید کرد: پس از اطلاع آبگرفتگی خانه‌های مسکونی روستای مورچگان دو گروه امدادی از جمعیت هلال‌احمر بروجن به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید

حضور میدانی معاونان استاندار در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

کیانی افزود: در این حادثه یک نفر از اهالی روستای مورچگان مصدوم و پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی از سوی نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن به بیمارستان بروجن انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: خانوار‌هایی که خانه‌های آنها دچار آب‌گرفتگی شده بود با کمک نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر به مکان امن هدایت و آب موجود در آن ها تخلیه شد.

کیانی ادامه داد: در این امدادرسانی دو دستگاه خودرو و هفت نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر عملیات کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • پذیرایی از میهمانان روزه دار در میدان بسیج مراغه
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان