Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نکات جالب آهنگ «منو بشناس» که در آن چهل خواننده از ایران می‌خوانند حضور خوانندگان نسل‌های مختلف موسیقی پاپ در کنار یکدیگر است. یکی از خوانندگان جوان و محبوب حاضر در این پروژه «سینا درخشنده» است. چهره‌ای که طی سال‌های اخیر با تک‌آهنگ‌ها و کنسرت‌هایش توانسته نظرات مثبت زیادی را به سمت خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه آهنگ منو بشناس و حضورش در این اثر سراغ سینا درخشنده رفتیم و دقایقی را با این خواننده هم‌کلام شدیم:

*پروژه «منو بشناس» چه ویژگی‌هایی داشت که شما قبول کردید تا حضور داشته باشید؟

-دلیل پذیرش حضور من در این پروژه هم همدلی بود که میان خواننده‌ها برقرار می‌کرد و من دوست دارم میان خواننده‌ها و همکارانم همدلی برقرار باشد.

*یعنی علت کم بودن کارهای چندصدایی در موسیقی ایران همین فقدان همدلی میان هنرمندان موسیقی است؟

-صد در صد درست است. من خواندن آهنگ‌های چندصدایی با همکاران خودم را دوست دارم ولی متأسفانه این اتفاق کمتر در ایران رخ می‌دهد. دلیلش هم بحث جدایی دارد. هر خواننده طرز فکر متفاوتی دارد و زمانی که کنار هم قرار می‌گیرند هرکدام یک ایده‌ای را مطرح می‌کنند. خیلی از پروژه‌های چندصدایی بوده که شروع شده اما پایانی نداشته است ولی پروژه منو بشناس در حالی به پایان رسید که پرودیوسری مثل جناب آقای «بهروز صفاریان» بالای سر کار بود. اگر یک پرودیوسر قوی مثل جناب آقای صفاریان در یک پروژه باشد قطعاً می‌تواند کیفیت خروجی کار خوب باشد.

*فکر می‌کنید پس از انتشار این آهنگ، مسیر جدیدی برای شنیدن کارهای چندصدایی در موسیقی ایران باز شود؟

-انتشار آهنگ منو بشناس اتفاق خوبی خواهد داشت و اگر مسیر جدیدی برای کارهای چندصدایی باز شود من اولین نفر هستم که بخواهم چنین قدمی بردارم.

*به جز چند آهنگ با موضوع ایران، سایر آثار این حوزه ماندگار نبوده‌اند. فکر می‌کنید آهنگ منو بشناس ماندگار شود؟

- ذهنیت مردم لحظه به لحظه نسبت به همه چیز تغییر می‌کند و الان واقعا نمی‌توانم پاسخ دقیقی بدهم. شاید به خاطر تعداد بالای خواننده‌ها و هر هنرمندی که در این اثر بوده است، مخاطب خاص خودش را دارد و مردم با آن خاطره دارند این امکان برای ماندگاری آهنگ منو بشناس زیاد است.

*تمایل دارید در آینده در قالب پروژه‌های شخصی خودتان آهنگی با موضوع ایران بخوانید؟

-حتماً این کار را انجام می‌دهم اما اگر بخواهم کاری با موضوع ایران بخوانم قطعاً دلی خواهد بود. قبلاً کارهای مناسبتی مثلاً با موضوع ماه رمضان داشته‌ام اما اگر بخواهم کاری برای ایران بخوانم در یک زمان مناسب و کاملاً دلی می‌خوانم.

*از تولید موزیک ویدیو منو بشناس برای من بگویید و چه تجربه‌ای برای خودتان داشت؟

-زمان فیلمبرداری من طولانی نبود ولی مسلماً کار خوب و باکیفیتی است. چون یک تیم تصویربرداری حرفه‌ای کنار پروژه بودند و باب آشنایی من با آن عزیزان شد. ایده موزیک ویدیو را مطرح کردند و بسیار از آن استقبال کردم و مطمئن هستم استقبال خوبی از آن می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آهنگ منو بشناس خواننده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین بازدید کرد.

ساتاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: در آینده نزدیک با رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود

بهرام‌نیا افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در حال آماده سازی است.

وی تاکید کرد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6081659

دیگر خبرها

  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده