Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:30:15 GMT

دستگیری شکارچی خوش ذوق در زهک/متخلف نقره داغ شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۹۵۲۰

دستگیری شکارچی خوش ذوق در زهک/متخلف نقره داغ شد

وحید پورمردان از دستگیری شکارچی که با تقلید صدا اقدام به شکار پرندگان می کرد و صدور حبس و جریمه نقدی برای این متخلف خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحیدپورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: یگان حفاظت محیط زیست زهک در گشت های شبانه روزی خود موفق به شناسایی یک متخلف شکار و صید شدند که با استفاده از نورافکن و بلندگو برای تقلید صدای پرندگان در حال شکار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: شکارچی متخلف در تاریکی شب در دام محیط بانان شهرستان زهک افتاد و به همراه مستندات کشف شده در اولین فرصت تحویل مقام قضایی شد.

پورمردان ادامه داد: از متخلف تعداد هشت قطعه پرنده از گونه چنگر و یک قطعه پرنده از نوع گونه گیلار  به همراه ادوات به کار رفته در شکار کشف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: متخلف دستگیر شده مبلغ  ۱۳میلیون و پانصد هزار ریال جریمه تعیین شده را به حساب درآمد ضرر و زیان سازمان پرداخت کرد، همچنین متحمل به یک سال حبس تعزیری و پرداخت  ۹ میلیون ریال از سوی دادگاه محکوم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری یک قلاده توله شیر را در خانه‌باغی در ساری کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، به امر شناسایی متخلف اقدام کرده و با همکاری ماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی یک قلاده " توله شیر" را که به صورت غیرمجاز در خانه‌باغ  و مخفیگاه متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیرقانونی حیوانات وحشی به مراجع قضایی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ‌وحش تحویل داده شود.

بر اساس اعلام محیط زیست متخلف در حوزه شکار و صید سابقه‌دار بوده و در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه