Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:45:12 GMT

پیش‌بینی وزش باد شدید و غبارآلودگی در همدان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۹۹۳۷

پیش‌بینی وزش باد شدید و غبارآلودگی در همدان

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد شدید و خیلی شدید و پدیده غبارآلودگی در استان خبر داد.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت آب و هوای همدان طی روزهای آینده، بیان کرد: برای امروز وزش بادهای شدید و خیلی شدید پیش‌بینی شده است اما از فردا تا روز چهارشنبه آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود ضمن اینکه از روز آینده هوا مقداری سرد و دمای کمینه منفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در مناطق شمالی استان، هوا به چهار تا پنج درجه زیر صفر هم ‌خواهد رسید، افزود: به نظر می‌رسد در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته‌جاری شاهد بارش‌ و رگبار موقت و پراکنده به ویژه در نیمه شمالی استان همدان باشیم.

زاهدی ادامه داد: طی روزی که گذشته تغییرات دما در همدان بین دو و ۱۸ درجه سانتی‌گراد بود و گرمترین شهرستان، نهاوند با ۲۰ درجه و سردترین شهرستان، رزن با منفی یک درجه سانتی‌گراد بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه غبار آلودگی هوا در آسمان استان مشاهده می‌شود، گفت: امروز مقداری از شدت این غبارآلودگی کاسته شده است و انتظار داریم شدت غبار آلودگی و غلظت آن کاهش یابد.

وی اضافه کرد: این غبار آلودگی گرد و غباری است که از کشور عراق به استان رسیده و در واقع غبارهای فرا منطقه‌ای هستند که نیمه غربی کشور را فرا گرفته و در مناطق جنوبی غلظت آن بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزش باد شدید گرد و غبار هواشناسي پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان با بیان اینکه از امروز پنج شنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد گفت: جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

به گفته وی، طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (شنبه ۸ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش بینی مه آلودگی در ارتفاعات استان سمنان
  • پیش بینی مه آلودگی در ارتفاعات سمنان
  • کاهش دمای هوا در استان