Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:21:38 GMT

تردد عادی در محورهای مواصلاتی البرز

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۰۹۳

تردد عادی در محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: بررسی تصاویر ارسالی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی البرز نشان می‌دهد، تردد در تمامی این محورها به صورت عادی در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود: در حال حاضر در هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان ترافیکی مشاهده نمی‌شود و خودروها بدون معطلی در این مسیرها در تردد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به تعداد مسافران ورودی به استان در تعطیلات نیمه اول امسال گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین امسال، در مجموع ۲۵ هزارو ۷۹۰ مسافر  سایر استانها را به مقصد البرز ترک کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود: طی این مدت ۵۱هزار و ۸۳۰ مسافر هم البرز را به مقصد سایر استان‌ها ترک کرده‌اند.

محمودی گفت: جابه جایی این مسافران از طریق شرکت‌های مسافربری با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا بوده است.

انتهای  پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از تردد ۱۶ میلیون و 930 هزار و ۳۱۵ خودرو از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ماه در جاده های استان خبر داد و اظهار کرد: طبق آمار سامانه های هوشمند مرکز مدیریت راه های استان اصفهان در روز دوشنبه ۶ فروردین ماه تردد یک میلیون و ۵۱۰ هزار و ۳۳۱ خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده این میزان در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان افزود: روز گذشته ۱۰۶ هزار و ۹۱۰ وسیله نقلیه وارد استان اصفهان شده و ۱۰۹ هزار و ۵۰۱ وسیله نقلیه نیز از محدوده استان خارج شده اند.

دادخواه خاطرنشان کرد: طی ۱۲ روز گذشته و از آغاز سفرهای نوروزی ۱۶ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۳۱۵ خودرو در سطح جاده های استان تردد داشته اند که درصد تغییرات این آمار نسبت به سال گذشته نزدیک به صفر می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان افزود: در این بازه زمانی تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۸۶۷ خودرو بوده و یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۹۰۴ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده است که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد کاهش هم در مقادیر ورودی و هم در مقادیر خروجی را نشان می دهد.

وی با اشاره به نتایج تحلیلی داده های مرکز مدیریت راه های استان اصفهان گفت: ۲۶ درصد خودروهای عبوری در محورهای استان، کمتر از ۶ ساعت در محدوده استان اصفهان تردد داشتند، ۱۷ درصد نیز بین یک تا ۲ روز، ۱۱ درصد بین ۲ تا ۳ روز در استان اصفهان ماندگاری داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای طرح ستاد نوروزی خودروهای استان تهران با ۱۸.۳ درصد، استان فارس با ۵.۶ درصد، استان چهار محال و بختیاری با ۴.۷ درصد، استان مازندران با ۲.۱ درصد بیشترین تردد را در استان اصفهان داشتند و پلاک های یزد، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان و خوزستان در رده های بعدی این آمار به ثبت رسیده است.

دادخواه با اشاره به تردد ۸.۸ درصدی خودروهای استان اصفهان در محدوده استان قم عنوان کرد: خودروهای ثبت شده با پلاک اصفهان بیشترین تردد را پس از استان قم، به ترتیب در استان های تهران، فارس، چهار محال و بختیاری، مرکزی، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان و سمنان داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد