Web Analytics Made Easy - Statcounter

« علیرضا محرابیان» در گفت وگو با ایرنا افزود: وزش تند باد عامل اصلی افزایش گردو غبار در هوای استان مرکزی است و بر اساس داده‌های ایستگاه‌های سنجش آلودگی در  اراک، ساوه و شازند صبح امروز هوای این مناطق برای همه گروه‌های سنی  ناسالم و زیان‌بار بوده و نیاز است که مردم به جز در موارد ضروری از حضور در محیط‌های سرباز شهری بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اطلاعات دریافتی از  ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در ساعت ۹ امروز (شنبه) در اراک نشان از شاخص ۱۵۸ برای اراک و ۱۵۳ برای شازند و ساوه۱۵۳ است که بالاتر از حد استاندارد بوده و تنفس آن می‌نوان عوارض برای سلامتی به همراه داشته باشد.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد:آلاینده مسئولشناسایی شده در گزارش ایستگاه‌های سنجش الایندگی هوا در سه شهر اشاره شده استان ذرات معلق ۲ و نیم و ۱۰ میکرون است که بسیار ریز هستند و می‌تواند تا نواحی تحتانی شش‌ها و دستگاه تنفسی منتقل شودو آسیب‌هایش را بر جا بگذارد.

شهرهای اراک، ساوه و شازند از شروع سال جدید تاکنون سه روز ناسالم را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست تغییرات آب و هوا اراک استان مرکزی کارگروه کاهش آلودگی هوا آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست تغییرات آب و هوا اراک سازمان حفاظت محیط زیست تغییرات آب و هوا اراک استان مرکزی کارگروه کاهش آلودگی هوا آلودگی هوا اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان سفره افطاری کریمانه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این طرح که با همکاری هیات مذهبی شهرستان اراک  انجام شد مردم روزه دار مهمان سفره کریم اهل بیت امام حسن مجتبی بودند 
خادمان اهل بیت برای نزدیک به چهار هزار روز دار تدارک افطار دیدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • میهمان سفره افطاری کریمانه
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای خوزستان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳